Tinerii preferă Internetul

Reactualizat la:
2Comentarii
Tinerii preferă Internetul
Un studiu realizat de organizaţia EIAA (European Interactive Advertising Association) arată că televiziunea pierde teren în faţa Internetului, cel puţin în rândul tinerilor cu vârstă cuprinsă între 16 şi 24 de ani, potrivit NewsIn.

82% dintre adolescentii care au participat la studiu au declarat ca sunt utilizatori de Internet comparativ cu 77 de procente care se uita la televizor. Cel mai mult navigheaza pe Internet italienii care petrec in medie 13,6 ore saptamanal in fata computerului. In clasament urmeaza tinerii suedezi cu 13 ore si cei din Franta, cu 12,7 ore.

Studiul Mediascope Europe a fost realizat de catre EIAA (European Interactive Advertising Association) pe un esantion de 7.000 de tineri din zece tari europene, Marea Britanie, Franta, Germania, Italia, Spania, Olanda, Belgia, Danemarca, Suedia si Norvegia.

European Interactive Advertising Association (EIAA) este o organizatie pan-europeana care promoveaza marketingul interactiv si vanzarea de publicitate online. Printre membrii EIAA se numara Microsoft Digital Advertising Solutions, Orange, Yahoo Europe, AOL Europe, AdLINK Group, DoubleClick si Tiscali.



2Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor