Fundaţia Comunitară Oradea urmăreşte ca prin Bursa Talentelor să acorde 10 burse în valoare totală de 10.000 euro. Prin Fondul „Bursa Talentelor”, Fundaţia Comunitară Oradea încurajează performanţa tinerilor studenţi sau absolvenților de studii universitare implicați în lucrări de cercetare de orice fel și/sau care lucrează la proiecte ce au ca scop final realizarea unor produse noi, lucrări de diplomă/doctorat, articole sau cărți, cercetări de piață, participarea la competiţii, etc. care aduc un plus de valoare pentru comunitatea bihoreană.
„Totodată, dorim să promovăm şi să sprijinim tinerii talentaţi indiferent de domeniu (ştiinţe exacte, ştiinţe umane, arte, sport, etc.) şi să le oferim susţinere şi încredere în drumul pe care l-au ales.
Considerăm că tinerii sunt o valoare importantă a oraşului şi judeţului nostru, membri ai comunităţii care pot influenţa pozitiv, prin exemplul propriu dar si prin ceea ce realizează atât în prezent, cât şi în viitor. Sprijinim acei tineri, care, dacă sunt susţinuţi în performanţă, pot aduce valoare comunităţii din care fac parte ”, spune Andrea Maier, director executiv în cadrul Fundaţiei Comunitare Oradea. Ghidul şi formularul de aplicare pentru Fondul „Bursa Talentelor” sunt disponibile pe site-ul Fundaţiei Comunitare Oradea: http://www.fundatiacomunitaraoradea.ro/programe/bursa-talentelor/ Selecția finală a proiectelor depuse în cadrul “Bursei Talentelor” va fi realizată de către un juriu dedicat, format din persoane cu experiență în domenii legate de cercetare, comunitate și CSR.
Membrii juriului au fost aleşi din organizații non-guvernamentale, companii, presă şi mediul universitar. Prin imparțialitatea lor, experiența variată în domenii legate de apelul lansat, ei pot asigura un proces de selecție imparțial și conectat la realitatea comunității bihorene. Juriul „Bursa Talentelor” este compus din: presedinte: Dacian Palladi – consultant în afaceri, membri: Adrian Ciorna – consultant, Fondator Asociaţia Habitat pentru Umanitate, Diana Geambaşu – notar public, Oradea, Diana Năstase – Director Resurse Umane S.C. Plexus Services, Horaţiu Tănescu – antreprenor domeniul IT, membru fondator RotarAct Oradea, Laura Breb – realizator „Recrutat în Crişana” Digi Oradea, Simona Trip – Prorector Managementul Serviciilor Studenţeşti şi Sociale, Universitatea Oradea.
Calendar „Bursa Talentelor” :
-Închiderea perioadei de aplicare de proiecte: 25 noiembrie 2013
-Selecţia câştigătorilor: 25 noiembrie – 30 noiembrie 2013
-Anunţarea câştigătorilor: 30 noiembrie 2013
-Bursa Talentelor – eveniment desfăşurat în cadrul Galei CSR – 13 decembrie 2013
-Implementarea proiectelor câştigătoare: până cel mai târziu pe data de 1 decembrie 2014
-Raportare finală: decembrie 2014.
-Suma de 10.000 lei care a fost strânsă în cadrul evenimentului „11even Oradea 2013” va fi alocată Fondului „Bursa Talentelor”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!