A fost sau nu gol valabil ?

1Comentariu
In mod regulamentar, jucatorii trebuie sa se opreasca din orice actiune in momentul in care arbitrul fluiera, indiferent din ce motiv. Pentru a face insa diferenta intre o infractiune produsa in timpul jocului si finalul partidei, dupa prelungirile celei de-a doua reprize, arbitrul ar trebui sa fluiere de trei ori.

Ceea ce s-a intamplat insa miercuri seara, pe Velodrome, depaseste orice imaginatie, pentru ca nici cel mai inspirat regizor nu putea pune in scena o asemenea derulare a evenimentelor.

Conform celor doi comentatori ai PRO TV prezenti la Marsilia, Felix Draghici si Mihai Mironica, analizata acasa, in studio, cadru cu cadru, faza s-a derulat in felul urmator: la primul fluier al arbitrului – venit exact in minutul 4.00 al prelungirilor – Chihaia penduleaza piciorul in spate pentru a suta.

La al doilea suteaza, iar al treilea gaseste mingea in zbor, in drumul ei spre gol. Daca primul din cele trei semnale este cel care incheie de fapt meciul, atunci faza s-ar fi petrecut in afara timpului regulamentar.

Dar atunci la ce mai folosesc celelalte doua? Doar pentru a asigura fondul sonor? Daca insa, in acest caz, al terminarii definitive a meciului, fluierul care conteaza este al treilea, atunci inseamna ca arbitrul a gresit flagrant.

Fostul arbitru FIFA Ion Craciunescu a afirmat joi ca el ar fi validat golul: ‘Nu poti sa faci asa ceva. In litera regulamentului, spaniolul a avut dreptate, insa in spiritul lui, nu!’.



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor