A rămas doar un oftalmolog

ORADEA – O cititoare a Jurnalului bihorean ne-a adresat în aceste zile o plângere legată de modul în care a fost tratată la Policlinica de copii din cadrul Spitalului Clinic de Copii „Dr. Gavril Curteanu” din Oradea.

Natalia Caba s-a prezentat cu fiica ei la un control oftalmologic. Deşi a ajuns cu o jumătate de oră înainte de ora la care îşi începea medicul programul, doamna Caba a primit de la fişier numărul de ordine 23. „O fi o chestie formală, îmi zic şi urc liniştită la etaj. Acolo mai era o doamnă cu o fetiţă.

 Avea numărul 15. La orele 14 trecute fix, vorba aceea, vine şi domnul doctor. Mă pregătesc să intru, doar eram a doua, deşi se strânsese suficiente persoane între timp. Când se deschide uşa, aud stupefiată «Numărul 1 vă rog!». Alarmată privesc în jur, încă nu erau 23 de persoane acolo! Din fericire copilul a început să plângă şi am fost invitate înăuntru înainte de a se strânge cele 23 de persoane”, ne scrie doamna Caba. Ceea ce a întristat-o mai mult pe cititoarea noastră, a fost modul în care i s-au oferit apoi explicaţii de către personalul de la fişier: „Când cer explicaţii la fişier mă reped spunându-mi că ordinea se rezervă telefonic.

Adică ar fi trebuit să sun în urmă cu o săptămână să îmi rezerv locul I? Cum aş fi putut? Sau prevăzătoare să sun în fiecare zi să-mi rezerv loc la cam toate cabinetele că doar nu se ştie ce urgenţe pot apărea…şi cu doi copii, am multe şanse să mai ajung la ei”, adaugă doamna Caba, care trage următoarea concluzie: „Dacă vrei să mergi cu trenul, suni şi rezervi un bilet, dacă ai nevoie de un consult la un doctor, la fel!Ba nu! Dacă vrei să primeşti un număr de ordine mic, mai duci ceva, o cafea, o ciocolată…aşa se primesc numerele mici”, încheie Natalia Caba plângerea adresată redacţiei noastre.

Numai un singur medic

Dr. Gheorghe Carp, managerul Spitalului de Copii a fost informat de cele semnalate de cititoarea noastră. „Ne cerem scuze pentru incident însă din păcate din cei doi medici care erau la cabinetul de oftalmologie din policlinică, unul şi-a dat demisia, din motive de sănătate, astfel am rămas într-un singur medic.

Este greu doar pentru o singură persoană să facă faţă atâtor solicitări, de aceea mai există aceste programări telefonice”, se apără dr. Carp, care ne promite însă că în cel mult două luni situaţia se va schimba, postul liber fiind deja scos la concurs. „Cât priveşte urgenţele medicale, indiferent care ar fi acestea, nu se aşteaptă. Există o linie de gardă în spital, care le rezolvă”, conchide dr. Carp.

Viorica Borz



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase