Romania are 21 de agentii de publicitate care au intrat in competitie dintre care una singura din afara Bucurestiului – Agentia de Publicitate Bizmart din Oradea.
Cannes Lions este un festival de creatie unde se aduna cele mai creative agentii din lume. Juriile sunt compuse din cei mai cunoscuti oameni de creatie cu o experienta greu de egalat. In fiecare an la Cannes se stabilesc punctele de referinta in creatie pentru urmatorul an.
Faptul ca Oradea are o agentie de publicitate considerata eligibila pentru competitia de la Cannes este un pas foarte mare pentru industria creativa din regiune. Dupa cativa ani in care publicitatea din Oradea nu a avut rezultate notabile la festivalurile de publicitate, Mihai Cristian Pop – CEO Bizmart – reia lupta pentru o pozitie demna de luat in considerare. “Scopul meu este sa reamintesc Bucurestiului ca la celalalt capat al tarii se poate forma un pol de creatie relevant. In urma cu cativa ani, dupa castigarea mai multor trofee internationale, Asociatia Internationala a Agentiilor de Publicitate din Bucuresti a apreciat public rezultatele obtinute de mine si de echipa mea la principalele festivaluri de creatie din Europa. Oradea are in acest moment, datorita noua, 4 trofee internationale si mai multe distinctii pentru creatie! E timpul sa revigoram creatia din Oradea si doar intrand in competitie cu cei mai buni putem sa ne setam standardele de la varful industriei.”
Agentia de Publicitate Bizmart participa la Cannes Lions Festival cu spotul Popcorn, realizat pentru Cinema Palace. Spotul a fost creat pentru a atrage atentia asupra pastrarii curateniei in timpul rularii filmelor.
“Clientul ne-a cerut sa realizam un spot prin care sa sensibilizeze spectatorii cu privire la pastrarea curateniei. Trebuia sa facem un spot care sa atraga atentia, sa intrige, sa fie clar adresat spectatorilor de cinema cu un mesaj care sa nu supere pe nimeni – nici pe cei care sunt neatenti si nici pe cei care sunt cat se poate de atenti, sa fie educativ si sa genereze zambete. Un spot simplu care sa fie inteles si de copii si de adulti, si sa fie memorabil. Am conceput un spot pentru cinema care se difuzeaza intr-un moment specific. La intrarea spectatorilor intr-o sala de cinema luminile sunt la 100% intensitate. In momentul in care incep trailerele si reclamele lumina este redusa la 50% din intensitate. Dupa ultima reclama lumina se stinge total si incepe genericul filmului. Acesta e momentul specific in care incepe spotul.” Mihai Cristian Pop.
SPOTUL SE POATE VIZUALIZA AICI: http://youtu.be/i1xiIZUGk3Q
Spotul Cinema Palace intra in lupta pe aceeasi categorie cu cele mai puternice branduri din lume. Printre concurentii directi se numara: Campania TV pentru jocul: CALL OF DUTY, Liga Nationala Americana de Hockey: NHL HOCKEY, consola de jocuri de la Microsoft: XBOX ONE, EA SPORTS, noua consola SONY / PLAYSTATION 4, SEATTLE INTERNATIONAL FILM FESTIVAL, NIKE GOLF si NEW YORK LOTTERY!
Bizmart este o agentie de publicitate full-service ancorata in prezentul digital. Dezvolta concepte de comunicare perfect integrate in planurile de marketing – de la cercetare, strategie, creatie, productie, media, monitorizare, si pana la analiza permanenta a efectelor comunicarii. Bizmart este o agentie actuala, moderna si cu viziune, care impune integrarea obligatorie a conceptelor in mediile online. “Creatia nu mai este limitata la canalele traditionale – totul in jur poate sa fie un tip de media cu valoare reala de conectare a brandurilor cu publicul” Mihai Pop, CEO – Bizmart.
Citiți principiile noastre de moderare aici!