Aniversare la SIS Broker de Asigurare

Luni dupa amiază, într-un cadru festiv, la restaurantul Da Luca, societatea de intermedieri în asigurari – SIS Broker de Asigurare şi-a serbat primul an de activitate. Înfiinţată cu scopul de a ridica standardele existente pe acest segment de activitate – intermedierile de asigurări, societatea şi-a atins scopul, devenind, în numai un an de activitate, una dintre cele mai bine cotate firme în domeniu, din Oradea.

Cu prime de asigurare intermediate în valoare de circa 1.500.000 RON, de la înfiinţare, SIS Broker, consideră totuşi „că principalul capital îl reprezinta încrederea clienţilor în capacitatea noastră de a oferi cele mai bune soluţii la problemele lor”, aşa cum precizează dl Radu Mayer, director al firmei. „Nu dorim să fim lideri la încasări, dar cu siguranţă dorim să fim cei mai buni, referindu-ma aici la calitatea muncii noastre” completează dl Mayer.

La evenimentul de luni, au ţinut să-şi manfeste încrederea în partenerul lor, SIS Broker, reprezentanţii principalelor case de asigurări din Oradea, precum şi cei ai principalilor clienţi, toţi considerând apariţia acestei societăţi în peisajul asigurărilor bihorene mai mult decât bine venite.

Ing. Florian Ghenţ, directorul ASIBAN Bihor: „SIS Broker de Asigurare încă de la înfiinţare s-a dovedit un client serios, cu un colectiv tânăr dar dinamic şi bine pregătit. Performanţele unor astfel de colaboratori au propulsat, dealtfel, filiala Bihor pe primul loc între cele 40 de filiale judeţene ale ASIBAN”.

Geana Matei, directorul UNITA: „S-a dezvoltat foarte frumos şi armonios. Volumul de prime realizate de SIS Broker e unul important, care denotă adevăraţi profesionişti. În plus, ei fac o bună propagandă activităţii de asigurare prin faptul că dovedesc interes şi seriozitate faţă de clienţi.”

Aurel Ştef, dir. adj. ARDAF: „Modul lor de lucru mi-l doresc să îl aibă toţi brokerii de asigurări. Aceasta în condiţiile în care se ştie că Bihorul are o cultură ridicată, pe acest domeniu, în România. Prin intermediul SIS Broker ne bucurăm să ni se confirme de către piaţă că produsele noastre sunt competitive. Astfel de brokeri aduc în atenţia clienţilor o diversitate de oferte, ajutându-i să aleagă produsul care le serveşte cel mai bine interesul”

Mircea Barbur, dir. adj. UNITA: „Au trecut de la faza de vânzător de produse la cea de „service”-are, care include şi consultare şi suport după semnarea contractelor. Ei urmăresc evoluţia produsului apărând interesul clienţilor, ceea ce denotă o strategie pe termen lung care asigură o imagine deosebită firmei lor”

Cristian Horgos



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase