Asociaţiile de proprietari, luate în evidenţă

O noua centralizare a asociatiilor de proprietari este, acum, în lucru, la nivelul Serviciului Control si Îndrumare Asociatii de Proprietari din Primarie asta pentru ca nici jumatate din asociatiile de proprietari nu s-au înregistrat la Primarie.

Actiunea, însa, nu a trezit interesul administratorilor de asociatii – la expirarea termenului anuntat de municipalitate pentru depunerea datelor de contact ale asociatiilor, mai putin de jumatate dintre asociatii puteau fi gasite pe noua lista din Primarie.

„Avem acum datele de contact de la 288 de asociatii, din cele aproximativ 750, câte stim ca exista în oras. Avem probleme cu înregistrarea asociatiilor înfiintate prin 1998 sau 1999, toate cele care au luat nastere dupa anul 2000 au trecut pe la serviciul nostru”, spune Diana Birau, sefa serviciului.

Creste operativitatea

Aceasta zice ca o actualizare a datelor de contact este necesara pentru o crestere a operativitatii în rezolvarea sesizarilor venite de la cetateni. „Când primim o sesizare de la un cetatean, cel mai mult timp îl pierdem cu identificarea asociatiei de proprietari din care face parte.

Odata pusa la punct aceasta noua baza de date, va fi o formalitate sa identificam locatia problemei reclamate. Este foarte util, mai ales în ideea ca vine iarna si ne vom confrunta cu un nou val de sesizari si reclamatii, imediat dupa ce începe furnizarea caldurii”, spune Diana Birau, sefa serviciului.

Administratorii sau presedintii asociatiilor de proprietari, sunt, astfel, invitati sa completeze un formular care cere date despre adresa asociatiilor, numerele de telefon la care poate fi contactata si blocurile care apartin de asociatie.

Cristina Ghilea