Audi A5 Coupe

Reactualizat la:
Audi A5 Coupe
A5 extinde gama Audi ca si model dintr-un segment nou, preluand traditia modelelor sport cu doua usi si a coupe-urilor touring.

‘Audi A5 este cea mai frumoasa masina pe care am desenat-o pana acum,’ spune cu convingere Walter de’Silva, seful de design Audi. Cu o lungime de 4,63 metri, Audi A5 face parte, in mod evident, dintr-o clasa superioara a modelelor coupe. Patru scaune confortabile si un volum de incarcare de 455 de litri fac din aceasta masina un ‘tourer’ spatios si perfect pentru calatorii pe distante mari.

Expresia determinarii caracterizeaza trasaturile partii frontale: grila de tip ‘single-frame’ este trasatura distinctiva a partii frontale, iar farurile mici si in unghi drept ale lui A5 si prizele de aer mari consolideaza impresia de latime. Acelasi lucru este valabil si pentru partea posterioara. Farurile de zi, care cuprind 8 becuri de tip LED pe fiecare parte, fac din sistemul de faruri cu xenon ceva inconfundabil.

Liniile orizontale distincte subliniaza ideea de sportivitate a lui A5. Arhitectura interiorului este concentrata pe conducator si reuseste sa formeze din instrumente si din consola centrala un tot unitar. Desi panoul de instrumente cuprinde trasaturile tipice pentru Audi, oferind cadranele caracteristice pentru vitezometru si pentru turometru, acesta ofera un design complet nou. O versiune noua si avansata a aclamatului sistem MMI face ca gama larga de functii sa fie usor de inteles.

Motorul pe benzina de top este noul FSI de 3,2 litri, care ofera sistemul inovator Audi valvelift.
Audi A5 3.2 FSI ofera o putere de 265 CP si un cuplu superb, de 330 Nm , pe o plaja de turatii cuprinsa intre 3.000 si 5.000 rpm. Modelul 3.2 FSI quattro cu transmisie manuala, in 6 trepte, sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 6,1 secunde si are viteza de top limitata la 250 km/h.

Motorul 1.8 TFSI de 170 CP, care va fi disponibil in toamna lui 2007, combina tehnologia turbo cu injectia directa de benzina. Motorul TDI sportiv de pe Audi A5 este un 3.0 TDI revizuit, de 240 CP si 500 Nm, cu o acceleratie 0 – 100 km/h in 5,9 secunde! Al doilea motor TDI este un V6 de 2,7 litri si 190 CP, un complement ideal pentru transmisia multitronic, perfect pentru cei care prefera confortul.

In setarea de baza, tractiunea integrala permanenta quattro distribuie puterea motorului in raport 40/60 intre puntea fata si puntea spate. Sistemul regleaza in mod instantaneu distribuirea puterii, in functie de situatie si de aderenta la sol. Transmisia variabila ofera un confort fara egal.

In acelasi timp, eficienta ridicata si rapoartele de transmisie mai ridicate o fac mai economica, aceasta functionand in cea mai eficienta treapta in orice moment. De fiecare data cand conducatorul prefera un stil de condus mai sportiv, cutia de viteze poate fi comutata in modul manual, care ofera acum 8 trepte pentru mersul inainte.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase