Audi A5 V6 TDI de la MTM

Reactualizat la:
Audi A5 V6 TDI de la MTM
Majoritatea tunerilor specializati in produsele companiei din Ingolstadt s-ar fi repezit sa inmulteasca herghelia de cai putere a lui Audi S5, dat fiind faptul ca motorul V8 de 4,2 litri are un potential ce nu mai are nevoie de nici o introducere.

Cei de la MTM au dorit cu tot dinadinsul ca nu ai nevoie de o cilindree uriasa si nici macar de benzina pentru a face sport, asa ca atentia lor s-a indreptat catre propulsorul 3.0 TDI, pe care l-au adus la doar 50 CP de cel al lui S5.

Va vine sa credeti sau nu, faptul ca el dezvolta acum 300 CP in loc de 240 (asadar, 100 CP/litru) nu este cea mai mare realizare a celor de la MTM, ci performanta de a bate timpul lui S5 circuitul de la Hockenheim cu o secunda (!).

Intre timp, cei 550 Nm fac loc unui timp de numai 5,9 secunde, necesar a accelera coupe-ul Audi pana la 100 km/h, masina care va atinge o viteza maxima de varf de 265 km/h in caz ca soferul insista sa “sudeze” pedala de acceleratie de podea.

Totusi, trebuie mentionat ca excelenta performanta obtinuta de inginerii germani la Hockenheim nu este doar apanajul al motorului sau cutiei, ci si a trenului de rulare, indelung “gadilata” de tunerii germani, precum si a noului sistem de franare, in stare sa opreasca acest Audi de la 100 km/h in numai 35 de metri.

Si, ca nu cumva sa faceti vreo greseala si sa credeti ca puteti bate lejer acest A5 TDI, MTM s-a ocupat putin si de look-ul masinii, inlocuind grila de radiator cu una provenita de la A5 si montand o noua evacuare, ce pulverizeaza noxele prin intermediul a patru tevi de esapament.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase