Potrivit localnicului D.A., de aproximativ patru luni situația persistă în localitatea Sînmartin. Reprezentanții unității poștale au transmis că au scos la concurs postul și au angajat o persoană, însă după două zile a plecat.
Până localitatea va avea un poștaș, oamenii sunt nevoiți să se prezinte la sediul poștal pentru ridicarea corespondenței. La fel face și D.A., bărbatul estimând că face cam două drumuri pe săptămână la poștă, pentru a verifica dacă a sosit o scrisoare de la ANAF, pe care o așteaptă.
Vineri, ajuns în unitatea poștală, bărbatului i s-a spus să caute plicul în una din cele patru cutii (pline cu sute de alte plicuri) aflate la dispoziția publicului. Tot acolo a fost îndemnat să își caute și factura de curent. Tânărul a cerut ajutorul angajatei, însă a primit un răspuns care l-a contrariat: „Nu am eu timp să îți caut factura de la curent”.
Nemulțumit de situație și de comportamentul angajatei, acesta a sunat la sediul din București, pentru a depune o reclamație.
„Nu vreau să fac rău, vreau doar să le deschid ochii oamenilor, pentru că nu este normal ceea ce se întâmplă”, ne-a declarat D.A.
Directorul Oficiului Poștal Bihor, Mureșan Liliana, a precizat pentru BIHON&JB că nu este normală situația de la Sînmartin, însă este un caz izolat din cauză că nu au găsit un poștaș. „Ne cerem scuze clienților, pentru acest aspect și sperăm ca problema să se rezolve cât mai repede”.
Aceasta ne-a mai spus că postul va fi scos din nou la concurs în speranța că de această dată vor reuși să angajeze un poștaș.
Citiți principiile noastre de moderare aici!