Bimbó: Nu sunt prime, ci indemnizații, la Aeroport

Bimbó-Szuhai Tibor
Bimbó-Szuhai Tibor - © Foto: Mălina Guler
Luni, Ilie Bolojan declarase despre președintele Consiliului de Administrație de la Aeroportul Oradea că „levitează între gunoaiele de pe tăpșan și stratosferă”.

Bolojan făcuse această declarație ce îl vizează pe Bimbó-Szuhai Tibor, cerând Consiliului Județean să coopteze în CA-ul de la Aeroport reprezentanți ai companiilor din Oradea direct interesate de cursele aeriene. Primarul crede că aceștia ar fi mult mai interesați decât fostul director pe care el, Bolojan, l-a dat afară de la Zoo, iar UDMR i-a găsit poziția de la Aeroport, dar și cea din cadrul ADI Ecolect – entitatea ce ar trebui să se ocupe de gestionarea gunoaielor din județ.

Ulterior declarațiilor lui Bolojan, Bimbó a ținut să transmită o replică: „În timp ce delegația Aeroportului Oradea avea întâlnirile programate pentru prima zi a celui mai important târg european a companiilor aeriene (Routes Europe 2019), în Oradea, la sediul PNL Bihor, s-a continuat generarea circului politic pe marginea subiectului. Într-o situație extrem de complicată, în mod sigur nu ajută procesul de redresare lansarea unor neadevăruri legate de prețul biletului practicat de TAROM”.

Obiectivele de performanță…

Pe Bimbó îl deranjează și subiectul bonusurilor încasate de șefii de la Aeroport, aprobate de CA-ul condus chiar de el, în luna ianuarie. Șeful CA de la Aeroport justifică această parte a remunerației prin zborurile pe care, în 2018, Aeroportul încă le avea. Însă care fuseseră deja pierdute, la momentul în care acești bani au fost deblocați, în ianuarie 2019, prin Hotărârea CA.

Bimbó: „Domnule președinte Ilie Bolojan: nu există prime încasate! Pe baza criteriilor și obiectivelor de performanță stabilite în contractele de mandat a fost acordată componenta mobilă a îndemnizației lunare, în cuantum de 1053 lei/net/persoană, modul de calcul fiind în tabelul anexat.

În momentul discuțiilor legate de componenta mobilă a îndemnizației lunare de 1053 lei/net/persoană (media salariului pe unitate fiind aproape de 2,5 ori această sumă) erau în vânzare bilete de avion spre două destinații externe și demarate negocieri cu alți operatori. Ar fi vorba de manipulare de date și informații?

Aeroportul Oradea este în mijlocul unei lupte politice, în care o parte își asumă sarcina de distorsionare a adevărului, iar cealaltă parte, în mijlocul circului politic artificial creat, negociază cu cei mai importanți factori din domeniul transportului aerian. Egoismul politic sperăm că nu va influența în mod negativ interesele orădenilor, a bihorenilor”.

„Ce se întâmplă dacă un mare operator afirmă că nu mai vrea să discute cu un președinte de Consiliu Județean?”, întreabă, retoric, Ilie Bolojan. Oferta insistentă a acestuia așteaptă răspunsuri de la Județ. Ilie Bolojan insistă pentru un parteneriat cu Consiliul Județean, în vederea readucerii cu...
Compania încearcă, fără succes, să demonteze spusele primarului Bolojan. Acesta reclamase prețurile mari practicate de TAROM pentru cursa Oradea – București. Urmare a publicării în JURNAL BIHOREAN & BIHON.RO a articolului „Ce-i lipsesc Aeroportului Oradea: banii și credibilitatea”, în data de...



17Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor