Asociația Pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) a lansat ieri brandul de oraș, conceptualizat împreună cu firma de consultanță și design Brandient.
[poll id=”321″]
„Simbolul grafic al brandului Oradea este „Supercoroana” – o transpunere metaforică prin desen a staturii, unicității și prestigiului orașului. Fără să imite artefacte istorice, Supercoroana vorbește despre mândria și demnitatea de a fi orădean, și include: o coroană pentru trecutul istoric, pentru Orașul regilor; o coroană pentru arhitectura art-nouveau a orașului, pentru Orașul muzeu; o coroană pentru natura minunată, pentru băile geotermale, fluturii, nuferii, pentru Orașul geotermal; o coroană pentru o societate multi-etnică, pentru Orașul cultelor; o coroană pentru o comunitate multi-culturală, pentru Orașul cosmopolit; și o inimă pentru oamenii acestui oraș, pentru buna lor înțelegere și armonie, pentru credințele lor și mai ales, pentru Copiii lor”, transmite APTOR printr-un comunicat de presă.
Sloganul brandului este „Art Nouveau, Life Nouveau”, despre care APTOR apreciază că e „o expresie inedită care unește trecutul, prezentul și viitorul acestui oraș”.
Proiectul a fost coordonat de Mihai Jurca, Director Executiv al Asociației APTOR.
Brandul a ieşit din a doua tentativă de definitivare, de pe urma primeia, amplă şi costisitoare, oraşul având doar facturi de achitat celor implicaţi.
La lansarea acestei a doua încercări, în decembrie 2018, Jurca spunea că cheltuielile cu primul concurs și cu acest contract – în valoare de 28.000 euro, se încadrează în bugetul de aproape 300.000 lei, alocat la începutul anului trecut pentru realizarea brandului orădean.
Citiți principiile noastre de moderare aici!