Brandul ”Romania”, un omulet cu cap detasabil

Reactualizat la:
2Comentarii
Brandul ”Romania”, un omulet cu cap detasabil
Administratia din Romania, cunoscuta ca fiind ineficienta, coplesita de birocratie si coruptie, vrea sa se rebranduiasca.

Secretarul de stat Alfred Bulai, presedintele Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, a atribuit unei firmulite obscure (Imagina SRL), contra unui onorariu de 136.493 RON (aproximativ 41.000 euro) fara licitatie, sarcina de a elabora conceptele grafice continand numele “ROMANIA”, culorile nationale si stema tarii ce vor aparea pe toate actele oficiale emise de institutiile publice (Guvernul Romaniei, Parlamentul, Presedintia, ministere, prefecturi, servicii publice deconcentrate, primarii, institute), dar si pe abtibildurile aplicate pe autovehiculele apartinand institutiilor publice, bannere, infochioscuri, placute comemorative.

Alfred Bulai a considerat ca firma Imagina SRL, care se mandreste in palmares cu o animatie de cateva secunde pentru margarina Wiesanna Junior si inca o mana de desene animate la fel de copilaresti, e suficient de matura sa gestioneze conceptul “Romania” si elaborarea unei identitati corespunzatoare statutului si aspiratiilor viitoare ale Administratiei Publice din Romania.

Conceptul grafic rezultat din colaborarea cu anonima firma de apartament a fost caracterizat drept bizar si hilar de intreaga comunitate a publicitarilor romani in momentul in care Agentia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) l-a postat pentru consultari publice, pe site, in intervalul august-octombrie 2007.



2Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor