“Scopul acestui tip de eveniment constă în identificarea unor oportunităţi concrete de afaceri între invitaţi care sunt antreprenori, manageri, consultanţi, practicieni de profesii liberale. Modelul de desfăşurare al acţiunii este dezvoltat pe baza experienţei organizaţiilor similare din mai multe oraşe din ţară şi străinătate. Astfel, pe parcursul a două ore, un număr de 20 de participanţi au avut ocazia de a-şi prezenta afacerea sau compania, a face schimb de cărţi de vizită, a iniţia parteneriate sau a obţine recomandări”, spune Ligia Oală, responsabil comunicare.
La sfârşitul schimbului de cărţi de vizită, organizatorii au oferit posibilitatea de continuare a activităţilor de business networking într-un mediu informal şi inedit. Respectiv, participanţii au avut ocazia să îşi ia doza de adrenalină necesară activitătilor curente de business în cadrul unei sesiuni de tragere la ţintă, desfăşurată în condiţii de maximă siguranţă la Poligonul de tragere din Oradea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!