Call-center la doctori

3Comentarii
Call-center la doctori
Bolnavii s-ar putea programa telefonic la consult în cabinetele medicilor de familie, fără să mai stea la cozi.

Colapsul în care riscă să intre sistemul de sănătate din România se va încerca a fi înlăturat prin măsuri care pornesc de la baza sistemului medical  medicii de familie.

Tânărul ministru al Sănătăţii, Cseke Atilla, a dat de ştire recent că a aflat că la ora actuală, medicul de familie şi-a pierdut demnitatea, este un fel de funcţionar care completează reţete şi borderouri, stau câte 2-3 zile la coadă pentru a depune dosare la casa de asigurări judeţeană, iar bolnavii lor stau şi ei la coadă pentru ca să intre în cabinet. Ministrul vrea ca din acest an, medicii de familie să poată să îşi exercite meseria fără să mai facă pe funcţionarii şi să fie plătiţi în funcţie de serviciul oferit pacientului.

În opinia ministrului, medicii de familie ar putea lucra mai bine iar pacienţii ar intra în cabinete fără să stea la cozi dacă se va reuşi înfiinţarea unui call-center asemănător dispeceratului unic de urgenţă 112. La call-center vor putea apela cetăţenii pentru consultaţie la medicul de familie, la policlinică sau la spital. La telefon, bolnavul va fi îndrumat la medic, în funcţie de distanţa la care se află şi de lista de aşteptare a acestuia. Acesta va fi conectat la call-center printr-un sistem informatizat, cu cartelă pe care o va introduce în sistem când intră  la cabinet. Call-centerul ar urma să funcţioneze non-stop, inclusiv în weekend şi de sărbători.

Otilia Sandor



3Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor