Cardurile „unice”, reclamate la OPC

O oradeanca considera ca a fost prejudiciata de o reclama facuta de o banca. „Premii de exceptie în România, carduri unice în lume. Te asteptam cu o colectie de carduri unice în lume si cu o multime de premii extraordinare. Ia-ti chiar acum unul din noile carduri emise de BRD.

Editie limitata pâna pe 31 ianuarie”, se anunta si acum pe site-ul oficial al BRD. Oradeanca Otilia Roth acuza una dintre bancile cu firma de „reclama mincinoasa, abuz de încredere, neîntocmirea obligatorie de acte aditionale cu prevederile privind drepturile consumatorului de servicii si un abuz fata de populatie”. Reclamatia a fost trimisa pe adresa Protectiei Consumatorilor si a redactiei.

Pe urmele reclamei

„Ca urmare a unei campanii de reclame la televizor si presa, pentru contractarea unor carduri „unice”, la care se fac trageri la sorti în vederea unor premii în bani si obiecte de catre emitenta BRD, am încheiat contractul de deschidere cont economii la data de 12.12.2005”, se arata în reclamatie. Femeia sustine ca i s-a promis ca în 5-7 zile va primi cardul aferent contului si va putea plati cu acesta facturile sau sa faca cumparaturi.

„Si numai asa voi putea participa la concursul lor, în care se ofera 1.000 euro pe zi, sustine Otilia Roth. Am fost la banca peste sapte zile, apoi dupa Craciun am sesizat în scris BRD – sediul central, care la fel mi-a promis ca se va rezolva în câteva zile, zile în care se fac extrageri, iar situatia mea nu se rezolva. Mentionez ca nu dobânda de 5,25% pe an a fost cea care ma intereseaza la acest contract, ci posibilitatea de a fi tras la sorti câstigator. În situatia de fata, daca pentru zilele în care nu am participat la concurs nu voi fi despagubita, consider toata campania BRD din mass-media reclama mincinoasa, abuz de încredere, neîntocmirea obligatorie de acte aditionale cu prevederile privind drepturile consumatorului de servicii si un abuz fata de populatie”.

„Participa la extragere”

Responsabilul cu persoane fizice din cadrul Sucursalei BRD Bihor, Adriana Maghiar, spune ca nu stie despre un asemenea incident. „Probabil s-a întâmplat la vreo filiala. Nu stiu cu cine a discutat doamna acolo, daca era reclamatia depusa la sucursala, sigur as fi stiut, spune Maghiar. Oricum, dânsa participa la extrageri, deoarece a fost înregistrata în sistem. Poate doamna se refera la marea extragere, din aprilie, pentru care conditia este sa faca cinci plati cu cardul”. Inspectorii OJPC Bihor s-au deplasat deja la sediul Bancii si asteapta un raspuns în scris.

Veronica Bursasiu



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !