Carnetele de muncă – la prelucrat

Carnetele de muncă – la prelucrat
ARAD – Persoanele fizice şi juridice care deţin sau păstrează, potrivit prevederilor legale, carnetele de muncă, au obligaţia să pună aceste documente la dispoziţia Casei Judeţene de Pensii Arad.

Carnetele de muncă trebuie însoţite de copia actului de identitate al titularului, din care să rezulte codul numeric personal.

„Toţi angajatorii care au sediul în judeţul Arad şi deţin carnete de muncă neprelucrate, sunt obligaţi să predea urgent aceste carnete Casei de Pensii Arad, pentru prelucrare.

Toate persoanele care au domiciliul sau reşedinţa în judeţul Arad şi au în păstrare propriul carnet de muncă, în care sunt consemnate înscrisuri anterioare datei de 1 aprilie 2001, sunt obligate să pună la dispoziţia Casei de Pensii, carnetul de muncă însoţit de copia actului de identitate” – precizează Mihaela Vasil, director al Casei Judeţene de Pensii Arad.

Predarea carnetelor se face zilnic, între orele 8.00-15.00, la sediul Casei de Pensii (str. Ghe. Lazăr nr. 20), camera 101-102, biroul CREDI. După prelucrarea datelor, carnetele de muncă vor fi restituite titularilor.

 

Necesar la calculul pensiei

În conformitate cu HG 1768/2005, în vederea aplicării prevederilor art. 160 alin. 6 din Legea 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale (cu modificările şi completările ulterioare), la Casa de Pensii Arad este în desfăşurare activitatea de preluare din carnetele de muncă a datelor referitoare la perioadele de stagiu de cotizare realizat în sistemul public de pensii anterior datei de 1 aprilie 2001, precum şi a veniturilor salariale aferente – elemente care, confor legii, sunt utilizate la calculul pensiilor.

Diana Dutu



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase