Căsuţe poştale pentru presă

Căsuţe poştale pentru presă
ORADEA – Astăzi, conducerea Spitalului de Pneumoftiziologie Oradea a inaugurat căsuţele poştale destinate reprezentanţilor mass-mediei bihorene. Această acţiune are loc în cadrul campaniei „Nu te mulţumi cu puţin. Cere-ţi drepturile!” şi urmăreşte conştientizarea pacientului în ceea ce priveşte drepturile sale. Video

Astfel, au fost amplasate cinci căsuţe poştale, pentru instituţiile de presă care au răspuns iniţiativei conducerii spitalului. Pacienţii sau oricare reclamant din spital vor putea depune plângeri legate de orice abatere pe plan medical ori administrativ, în cutia care vor dori. Acestea vor fi deschise de către ziarişti în prezenţa managerului spitalului, la fiecare cutie existând două lacăte. De asemenea, lângă cutiile poştale s-a montat un suport pe care au fost puse chestionare care cuprind întrebări referitoare la condiţiile şi serviciile din spital. „Pacienţii trebuie conştientizaţi asupra drepturilor pe care le au. Spitalul nu este al managerului şi nici al medicilor ci al pacienţilor. Aceştia trebuie să înţeleagă că nu mai trebuie să fugă după medici cu flori şi ciocolată” a precizat ec. Dacian Foncea, în cadrul unei conferinţe premergătoare încredinţării cheilor de la căsuţe.

La fiecare cutie

În timpul campaniei, care se va desfăşura în perioada 01.02. – 31.03, pacienţii sau aparţinătorii vor putea depune plângeri în cutiile poştale, loc în care vor pune şi chestionarele completate. Săptămânal, fiecare instituţie de presă, împreună cu managerul spitalului vor deschide cutia poştală destinată. Chestionarele completate, anonime sau nu, vor fi copiate la secretariatul unităţii spitaliceşti şi copiile vor fi înmânate persoanei acreditate. „Acele reclamaţii asumate trebuie înregistrate în Registrul de reclamaţii al unităţii, numărul acestora fiind un indicator de performanţă a managerului spitalului. Totodată chestionarele rămân spre prelucrare la domnişoara sociolog, Emilia Iaroş, angajat al spitalului, pentru cercetări în acest sens”, adaugă ec. Foncea. La încheierea campaniei, managerul Foncea este pregătit să tragă la răspundere personalul care se va face vinovat în urma plângerilor întemeiate dar va şi adapta activitatea spitalului în funcţie de necesităţile cerute de pacienţi. „Nu trebuie să ascundem ce se întâmplă în spital. Spitalul e al oamenilor. Spune-ţi tot ceea ce nu vă convine!”, este mesajul managerului Foncea.

Viorica Borz



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !