Club de publicitate, în Bali

4Comentarii
Club de publicitate, în Bali
Despre creativitate şi strategie, despre cum se face publicitatea şi în ce constă farmecul ei, s-a discutat marţi seara, într-o atmosferă informală, în Club Bali. Cea de-a doua ediţie a Spot Clubului, un eveniment organizat de Utopium, s-a desfăşurat cu scopul declarat de a ridica standardele publicităţii din Oradea.

Utopium este singura agenţie din afara Bucureştiului care a urcat pe scena celui mai important festival de publicitate din ţară, Ad’Or. „Suntem datori să susţinem această industrie”, a spus Mihai Pop, managing partner Utopium. Evenimentul din club Bali a fost gândit ca o oportunitate pentru ca orădenii pasionaţi şi implicaţi direct sau indirect în advertising să se întâlnească, să schimbe idei şi să vadă ce e dincolo de un spot reuşit. „Vă invit să disecaţi spoturile, să le gândiţi, să vedeţi ce stă în spatele lor”, a spus Cristian Balmoş, înainte de vizionarea clipurilor publicitare.

Se poate!
Cristian Balmoş este câştigătorul unui concurs naţional de publicitate, „O Skoda pentru o idee”. Acesta şi-a justificat prezenţa la Spot Club prin dorinţa sa de a le arăta orădenilor că se poate reuşi în advertising, chiar dacă vii din afara Bucureştiului şi chiar dacă nu ai o experienţă masivă în spate. „Sunt dovada vie că se poate. Le recomand tuturor să încerce, să-şi pună creativitatea şi inventivitatea în valoare.

Sunt foarte multe şanse”, şi-a exprimat Balmoş convingerea. Acesta a numit câteva dintre firmele naţionale şi internaţionale care au o strategie de recrutare deschisă tinerilor cu aplecare spre publicitate. Invitaţii au avut posibilitatea de a urmări cele 10 spoturi care au ajuns în finala Skoda şi de a discuta pe marginea acestora.

Discuţii
Cu ocazia Spot Clubului, participanţii au aflat mai multe despre cea mai nouă revistă gratuită de timp liber, „Zile şi Nopţi”, lansată la data de 7 iulie. „Ne vom diferenţia prin jurnalism”, a spus Răzvan Chiriac, încercând să explice care sunt atuurile care vor impune revista pe piaţa locală.
Cea de-a doua parte a întâlnirii a fost dedicată vizionării şi comentării spoturilor, grupate pe două categorii: „Oldies but goldies” şi „Cele mai bune spoturi din 2006”.

Poate din cauza faptului că evenimentul a fost organizat în cursul săptămânii, prea puţini dintre amatorii de publicitate au rămas până la sfârşitul prezentării. „În octombrie vom organiza o întâlnire similară, însă într-un spaţiu mai larg şi cu mai mulţi invitaţi”, a conchis Mihai Pop, managerul Utopium.

Claudia Curta

Taguri:


4Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor