Coadă la ghişeele UPC

1Comentariu
Coadă la ghişeele UPC
Deva – Cei care au achitat în aceste zile abonamentul operatorului de televiziune prin cablu UPC au avut surpriza să stea la cozi interminabile până să ajungă la ghişeul de plată. Ei acuză că personalul de la casierie nu-şi face datoria în mod profesionist.

Cetăţenii care în aceste zile îşi achită abonamentul operatorului de televiziune prin cablu UPC, sunt nemulţumiţi de cozile la care sunt nevoiţi să stea pentru a-şi achita datoria.

Ei afirmă că personalul de la ghişee nu-şi face datoria aşa cum ar trebui şi tărăgănează prea mult procedura de încasare a plăţilor. „Eu am stat aproape o jumătate de oră la coadă pentru a-mi plăti abonamentul tv.

La un moment dat doamna de la ghişeu a dispărut şi o perioadă nu şi-a mai făcut apariţia deşi erau foarte multe persoane în interiorul casieriei. Nu înţeleg de ce nu se suplimentează personalul pentru că eu am impresia că pe doamne le depăşeşte situaţia”, afirmă Cătălina Vişinoiu.

Managerul regional marketing şi vânzări UPC România S.A. afirmă că „există perioade când casieriile sunt foarte aglomerate, dar oamenii nu s-au plâns până acum că stau prea mult la coadă. Se mai întâmplă să vină o persoană care plăteşte abonamentele mai multor vecini din bloc şi din acest motiv lucrurile mai stagnează. La Deva sunt două centre cu relaţii unde vin 19.000-20.000 de clienţi pe lună să-şi achite abonamentele. Studiile efectuate de noi ne arată că acestea sunt suficiente”.

Călin Bicăzan



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor