Colţul specialistului: Cum pot fi atraşi angajaţii performanţi

2Comentarii
Foto arhiva
Foto arhiva
Succesul companiei ţine de capacitatea atragerii celor mai performanţi angajaţi în domeniul în care compania îşi desfăşoară activitatea. Între cele două entităţi, angajatorul şi viitorul angajat, trebuie să existe complementaritate astfel încât să nu apară momente de disensiune şi contradicţie între interesele angajatului şi interesele companiei.

Nu se mai poate da importanţă atitudinii conform căreia doar cei aflaţi la conducere au dreptate. Subordonaţii nu mai sunt maşini de executat lucruri. Acum, inclusiv ei trebuie să participe la luarea deciziilor din cadrul organizaţiei pentru a asigura un mediu creativ şi integrant!

Valoarea profesională nu caută doar recompense materiale, oamenii valoroşi caută împlinire profesională printr-o muncă interesantă, potrivită experienţei şi aptitudinilor deţinute. Oameniivaloroşi vor companii în care sunt motivaţi şi susţinuţi în dezvoltarea personală şi profesională de managerii lor, locuri de muncă în care se pune preţ pe apreciere şi pe importanţa lucrului bine făcut!

La rândul lor, managerii valoroşi vor inspira încredere şi respect angajaţilor lor şi astfel se va crea o ambianţă plăcută şi potrivită pentru desfăşurarea unei activităţi eficiente în interes reciproc. Succesulorganizaţional va apărea în scurt timp deoarece angajaţii susţinuţi şi apreciaţi de managerii lor pot genera rezultate remarcabile.

Mediul business complex şi multitudinea concurenţilor determină o nouă atitudine, de încredere şi consideraţie faţă de angajaţi, deoarece:

· Managerii nu mai pot conduce singuri

· S-au schimbat felul de a gândi al angajatului şi comportamentul acestuia

Putem spune că nu mai este la modă a lucra la aceeaşi companie toată viaţa. Locul de muncă se poate schimba pentru o altă activitate mai interesantă, pentru un pachet compensator mai atractiv sau pentru un şef mai bun.

Trăim într-o societate în cadrul căreia succesul în afaceri necesită resurse umane inteligente, creative şi cu iniţiativă. Să pierzi oameni valoroşi poate determina o scădere a încasărilor, clienţi mai puţini, o mai slabă ofertare sau o imagine proastă în mediul business.

Pentru a menţine angajaţii valoroşi, managerul trebuie să devină conştient de câteva mici dorinţe ale acestora: perfecţionare continuă, îndrumare pentru a creşte performanţa, apreciere, drept la replică, respect, încredere şi să li se dea ocazia sa fie utili cu ceea ce fac! Cu siguranţă angajaţii valoroşi doresc şefi pe măsură, de la care să aibă ce învăţa. Talentul de conducător se dobândeşte cu atenţie, cu răbdare, prin muncă şi străduinţă continuă. Mult succes pentru a deveni ceea ce ţi-ai propus: un angajat valoros sau, de ce nu, un manager de calitate!

Iulia Vesa Oprean este Online Marketing Manager la Public Euroconsulting Agenţie HR&Marketing – Oradea



2Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor