Comunicat de presă

Comunicat de presă
Lansare proiect: „Crearea unor trasee pietonale si imbunatatirea transportului public de persoane in zona centrala a Municipiului Oradea” ; SMIS: 125104.

UAT Municipiul Oradea, în calitate de beneficiar în cadrul contractului de finanțare nr. 3482/15.11.2018 încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operational Regional 2014-2020 şi cu Organismul Intemediar Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, implementează proiectul: ,, Crearea unor trasee pietonale si imbunatatirea transportului public de persoane in zona centrala a Municipiului Oradea”, proiect cofinanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Cod Apel: POR/406/4/1/Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă/1/Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă.

Obiective proiect: Proiectul urmareste realizarea unui impact pozitiv direct asupra reducerii emisiilor de echivalent CO2, generate de transportul rutier motorizat de la nivelul Municipiului Oradea prin crearea unor trasee pie-tonale, trasee pentru biciclisti si imbunatatirea transportului public de calatori in zona centrala a Municipiului Oradea, în vederea reducerii numarului de deplasari cu transportul privat (cu autoturisme).

Valoarea totală a proiectului este de 70,435,089.12 lei, din care finanţarea nerambursabilă este reprezentată de suma de 54,134,399.87 lei.

Data incepere proiect:15.11.2018

Data finalizare proiect:28.02.2021

Proiectul se desfăşoară pe o perioadă de 27 luni de la data semnării contractului de finanțare, iar locaţia implementării este situată în Oradea – Piata Emanuil Gojdu nr.41, jud. Bihor.

Acest proiect vizează:

1. Reducerea emisiilor de echivalent CO2 din transport în aria de studiu a proiectului cu minim 3%, fara a genera o crestere a acestor emisii în afara ariei de studiu.

2. Reducerea utilizarii transportului privat cu autoturisme în aria de studiu a proiectului cu minim 3%, fara a genera o crestere a acestuia în afara ariei de studiu.

3. Cresterea numarului de pasageri transportati cu transportul public de calatori local/zonal în aria de studiu a proiectului cu minim 2%.

4. Cresterea numarului de biciclisti si/sau pietoni în aria de studiu a proiectului cu minim 5%.

Advertorial! Hb: 205775



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !