Condiţii de obţinere a formularului E 112

ORADEA – Pentru a îndepărta orice suspiciune legată de obţinerea formularului E 112, Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate revine cu detalii. E 112

Astfel, potrivit unui comunicat emis de către CAS Bihor, trimiterile la tratament medical în străinătate trebuie să îndeplinească două condiţii: tratamentul respectiv să se regăsească printre serviciile medicale prevăzute în Pachetul de servicii de bază de care beneficiază asiguraţii din sistemul de asigurări sociale din România iar acesta nu i se poate acorda bolnavului în intervalul de timp necesar în mod normal la noi în ţară. Persoana care solicită formularul E 112 are nevoie de următoarele acte: copie după actul de identitate sau certificatul de naştere, după caz, dovada calităţii de asigurat, un raport medical care va conţine recomandarea pentru efectuarea tratamentului în altă ţară cât şi dosarul medical din care să rezulte diagnosticul. Aceste documente trebuie să certifice îndeplinirea condiţiilor de obţinere a formularului E 112, fiind precizat totodată, în mod explicit şi argumentat, motivul pentru care bolnavul trebuie trimis pentru tratament în altă ţară. Pe lângă aceste documente, mai trebuie depusă şi o confirmare scrisă din partea unităţii sanitare din statul membru UE în care se intenţionează efectuarea serviciului medical cu privire la disponibilitatea acesteia de a acorda respectivul serviciu medical.

Viorica Borz



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase