Cum să vă feriţi de kilogramele în plus

2Comentarii
Cum să vă feriţi de kilogramele în plus
La petreceri, nu staţi lângă platourile cu mâncare, iar dacă primiţi musafiri, puneţi-le prăjiturile rămase la pachet. Lăcomia este duşmanul unei siluete de invidiat. Fiţi ponderaţi la mesele de Sărbători, nu încărcaţi frigiderul cu tot felul de produse care îngraşă, dormiţi suficient şi nu uitaţi să rămâneţi activi.

Poate că nu aveţi chef de jogging în parc, dar plimbări scurte, de 10-15 minute, tot puteţi face.

1 Ronţăiţi mere înainte să plecaţi la petrecere. Nu vă bazaţi pe faptul că este vacanţă şi vă puteţi permite excese. Mâncaţi orice, dar nu în cantităţi mari, şi fiţi atenţi la semnalele pe care vi le dă organismul, altfel veţi risca să puteţi îmbrăca doar pantalonii de pijama, după ce veţi trece de Anul Nou. La petreceri, regula de bază este să nu vă duceţi nemâncaţi. Ronţăiţi de acasă câteva bucăţele de mere, de morcov, câteva boabe de struguri ori două-trei mandarine. Un alt sfat ar fi să vă aşezaţi strategic, adică nu lângă masa cu bucate.

2 Nu transformaţi frigiderul în depozit de prăjituri.
Dacă petrecerea se ţine chiar la voi acasă, nu vă ambiţionaţi să consumaţi toate produsele pe care le-aţi pregătit şi pe care musafirii nu le-au consumat. Fţi darnici şi împachetaţi-le mâncarea pentru acasă. Este de preferat să nu rămâneţi cu prăjiturile în frigider.

3 Dulciurile asigură energie doar pe moment. În ceea ce priveşte proviziile pe care le faceţi, este indicat să puneţi în frigider nu doar variate tipuri de carne, ci şi fructe şi legume. Pentru prăjituri, rezervaţi doar un spaţiu mic. Dacă o să vă îndopaţi cu dulciuri, veţi acumula calorii în exces şi veţi căpăta energie doar pe moment. Fructele şi legumele de sezon asigură un stomac pe jumătate plin

4 Un pahar de alcool, atâtea calorii cât o pizza.
Referitor la băuturile pe care le cumpăraţi pentru acasă, sfatul nutriţioniştilor este să umpleţi frigiderul mai degrabă cu apă minerală decât cu sucuri „naturale“ ori acidulate. În bar este de preferat să nu aşezaţi prea multe sticle de alcool. Adesea, un pahar de alcool face cam cât o pizza, la numărul de calorii.

5 Puneţi sub brad coşuri cu fructe. Nu vă puneţi singuri în situaţii „periculoase“. Spre exemplu, nu treceţi de o sută de ori prin camera unde se află pomul de Crăciun în care sunt atârnate bomboane de ciocolată. Mai bine aşezaţi sub brad coşuri cu fructe.

6 Somnul vă fereşte de excesul de calorii. Este important să vă odihniţi, nu doar ca să începeţi anul cu bateriile încărcate, ci şi ca să vă menţineţi silueta. Cu cât veţi fi mai obosiţi, cu atât riscaţi să mâncaţi mai mult. Nu vă încăpăţânaţi să dormiţi cu instalaţia de la brad în priză ori cu lumânărele aprinse. Faceţi întuneric în cameră, stingeţi televizorul, computerul, trageţi draperiile şi dormiţi până spre prânz, ca să recuperaţi orele de somn pierdute în ultimul an.

7 Zece minute de plimbare pe zi, în ritm alert.
Nu vă tolăniţi toată ziua în canapea! Odihnă nu înseamnă să zaceţi, mişcarea vă va face bine. Somnul va fi mai profund dacă veţi face zilnic plimbări alerte. Zece minute de mişcare tot sunt mai bune decât nimic.

 

EVZ.ro



2Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor