De ce unii oameni nu cumpara nici un produs inainte sa il atinga?

1Comentariu
De ce unii oameni nu cumpara nici un produs inainte sa il atinga?
Oamenii care nu cumpara nici un produs, indiferent de natura lui, inainte sa il atinga sau sa il guste sunt cei care isi pierd usor increderea in decizia lor de a cumpara.

Atingerea unui produs, sau testarea lui inante de a fi cumparat reprezinta elementul cheie pentru alegerea facuta.

Profesorul de marketing, Joann Peck, de la Universitatea din Wisconsin a spus ca aceasta nevoie pe care o manifesta tot mai multi cumparatori este o buna strategie de marketing, informeaza livescience.com.

Astfel, un tip de cafea care beneficiaza de o degustare in prealabil are mai multe sanse sa se vanda. Profesorul a ajuns la aceasta concluzie prin analizarea nevoii tot mai pregnante a consumatorilor de a testa orice produs cumparat.

Increderea in alegerea perfecta a produselor este realizata doar daca acestea sunt incercate. Mai mult, cumparatorii care simt nevoia de a incerca produsul inainte de a-l cumpara vor ca testul sa fie cat mai bine realizat.

De exemplu, un tip de cafea incercat de mai multi consumatori are mai mult succes daca este servit intr-o cana rezistenta, decat intr-un pahar de plastic. Cei mai multi oameni care incearca produsele sunt influentati si de imaginea acestuia in faza de testare.

Consumatorii folosesc toate simturile inainte de a se hotari aupra unui produs. Conteaza atat aspectul, cat si mirosul, gustul sau sunetul lui.

“Testele in acest domeniu se afla inca la faza incipienta, dar suntem foarte aproape de a constata un fenomen senzorial la nivelul deciziei luate de un consumator”, a spus Peck.

Sursa:Ziare.com



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor