Așadar, înainte de a face marele pas, trebuie să acorzi atenției acestui detaliu și să te pui în papucii ambelor personaje. Dacă vei avea copii, cel mai probabil vei dori să ieși la o plimbare cu iei în condiții prielnice, În asemenea situații, vei descoperi că, în ciuda șoselelor amenajate, lipsa trotuarelor – sau, pur și simplu, zonele pietonale prost amenajate – reprezintă, de asemenea, un dezavantaj serios. Acest ascpect trebuie urmărit atât în cartierele noi, rezidențiale, unde rețeaua de transport nu s-a dezvoltat în același ritm cu piața imobiliară, cât și în cele vechi, care nu au mai beneficiat de ani buni de investiții în scopul îmbunătățirii infrastructurii.
Cea mai nbună modalitate pentru a testa comoditatea pe care ți-o oferă drumurile zonei respective este de a face o plimbare pe jos, pentru a-ți face o idee mai realistă despre ce înseamnă să fii pieton în acel cartier. Această experiență te va ajutra să-ți dai seama dacă acele trotuare sunt circulabile, dacă sun destul de largi, pavate sau asfaltate și corespăunzător amenajate, pentru că, până la urmă, vei ajunge să le parcurgi aproape zilnic, deci este important ca acestea să nu creeze disconfort.
Există și situația în care zona aleasă de tine se află în construcții, caz în care autoritățile cel mai probabil au pus în aplicare, pe termen lung sau scurt, un plan de amenajare a drumurilor și trotuarelor. Astfel de proiecte se pot întinde chiar pe durata a câțiva ani de zile, așadar nu este recomandat să te bazezi pe anumite promisiuni sau date limită care garantează finisarea drumurilor respective. ). Altfel stau lucrurile în ceea ce privește ansamblurile rezidențiale de anvergură, unde se vede că dezvoltatorii au investit deja în amenajarea unei rețele de drumuri și trotuare (cel puțin la interior).
Zona în care este amplasat imobilul este foarte importantă. În orașele mari, aceasta trebuie să fie ușor accesibilă din punctul de vedere al transportului și să se afle în proximitatea unor stații de transport în comun, indiferent dacă vorbim despre metrou, tramvai sau autobuze. In București, a fost deja făcută prima investiție de tip parc & go; aceasta se află la intrarea în oraș, la stația de metrou Străulești, unde locuitorii din zonă și din împrejurimi își pot lăsa mașina pentru a se deplasa ulterior cu metroul, optimizându-se astfel timpul petrecut în trafic, fără a face compromisuri în privința confortului și a siguranței autoturismului.
Faptul că în preajma unui imobil de locuințe (nou-construit sau mai vechi) există oarecare probleme în ceea ce privește amenajarea zonelor pietonale, nu înseamnă că acesta ar trebui să fie automat exclus de pe lista ta de opțiuni de achiziție. În asemenea situații, este important să pui corect în balanță cerințele și nevoile tale cu starea infrastructurii la un moment dat. Astfel, îți vei putea da seama că ai fi dispus să te muți într-o comunitate rezidențială cu drumuri și trotuare bine amenajate la interior, chiar dacă, să zicem, calea publică de acces către ansamblu nu are trotuare (pentru că pe aceasta ești dispus să o parcurgi cu mașina). Pentru a vedea ofertele de pe piața imobiliară din România, accesează Flatfy.ro, motorul de căutare care cuprinde majoritatea anunțurilor cu apartamente și case de vânzare și închiriere din țară.
Motorul de căutare Flatfy este un site obiectiv, inovativ și confortabil, unde totul este organizat simplu și clar, astfel economisind clienților timpul de căutare, acesta fiind orientat spre necesitatea consumatorului. Încă un plus este faptul că motorul de căutare a imobiliarelor din România poate fi accesat atât pe computer, cât și de pe tabletă și de pe telefonul mobil. De exemplu, puteți găsi apartamente de vânzare în București direct de pe telefonul dumneavoastră.
Una dintre cele mai mai probleme ale marilor orașe române, care crește pe zi ce trece, este lipsa locurilor de parcare. Această problemă se zărește atât în arealul central, chiar în zonele istorice respective, cât și în zonele periferice periferie, care s-au dezvoltat treptat, ajungând chiar să devină adevărate zone rezidențiale.
Trebuie să te asiguri de existența unui loc de parcare în dreptul tău, și nu să te bazezi pe faptul că vei improviza, descurcându-te în final să găsești un loc unde să-ți lași mașina de fiecare dată, care să fie și accesibil.
O foartre bună opțiune, accesibilălocatarilor blocurilor vechi este accea de a-și închiria locul de parcare de la Primărie, deși mulți oameni preferă să se descurce singuri. Primul pas ar fi să vorbești chiar cu vânzătorul apartamentului, în eventualitatea în care a avut el însuși un astfel de contract de închiriere, pe care tu l-ai putea prelungi.
În cazul în care ești atras, mai degrabă, de un apartament nou, achiziția unui loc de parcare (sau chiar a două, dacă este cazul) în interiorul respectivului complex rezidențial este, cu siguranță, cea mai bună soluție. Cei mai mulți dezvoltatori pun, în general, la dispoziția cumpărătorilor câteva locuri de parcare, însă numărul acestora poate fi destul de limitat – așa că nu sta prea mult pe gânduri când vine vorba de luarea unei decizii. Nu te baza pe faptul că vei putea parca mașina în apropierea casei, întrucât zonele rezidențiale noi se dezvoltă destul de repede și, de cele mai multe ori, fără a lăsa prea mult spațiu nevalorificat.
Nu miza pe varianta de a lăsa la voia întâmplării găsirea unui spațiu de parcare, în cazul în care nu cunosști atmosfera și curcumstanțele locului. Înțelegerea cu vecinii este o opțiune nu tocmai sigură, pe care ai putea-o accepta doar dacă nu există opțiunea de închiriere sau achiziție. Cel mai bun mod de a te asigura că poți avea un loc de parcare accesibil este să dai o tură prin zonă în mai multe rânduri să vezi cum stă treaba cu numărul mașinilor și al locurilor de parcare. Totuși, nu uita că numărul locuitorilor crește în timp și, implicit, numărul mașinilor. De astăzi, new.Flatfy.ro devine Korter.ro. Korter este un motor de căutare a imobiliarelor noi, o alegere confortabilă de găsire a complexelor rezidențiale din România.
Advertorial! Hb: 299535
Trimite articolul
XPartz
“să ieși la o plimbare cu iei” – sigur e greseala de redactare, nu de grajdar. Autorul o fi terminat si el la Sorbonica cel mult.
Şi numai ce o bisericã apãru în megafoane ştii şi tu.
“să ieși la o plimbare cu iei în condiții prielnice, În asemenea situații, vei descoperi că, în ciuda șoselelor amenajate, lipsa trotuarelor – sau, pur și simplu, zonele pietonale prost amenajate – reprezintă, de asemenea, un dezavantaj serios.” What The Fuck?! Ce-ai facut cu virgulele si liniutele alea boss, nu mai intelege lumea nimic. P. S. vehicul, nu vehicol!…ei nu iei…