Draghici isi trimite angajatii pe teren

Draghici isi trimite angajatii pe teren
La trei luni de la instalarea în functia de director executiv al Agentiei Judetene de Ocuparea a Fortei de Munca (AJOFM) Bihor, Dorel Draghici „si-a fãcut vineri spovedania”.

Drãgici a prezentat în fata presei ce stia când a venit în institutie, ce a constatat, ce a relizat si ce si-a propus sã realizeze în continuare. „Institutia a evoluat dintr-una ce punea accent pe mãsurile de protectie socialã într-una ce pune accentul pe mãsurile active de a-i ajuta pe oameni sã-si gãseascã un loc de muncã”, a precizat directorul executiv al AJOFM Bihor.

Pe teren

În perioada care urmeazã, Drãgici vrea sã ridice performantele AJOFM Bihor.

În întâlnirea de sãptãmâna trecutã de la Cãlimãnesti, unde au fost analizate rezultatele a 17 agentii judetene, AJOFM Bihor a obtinut calificativul de 8,91, calificativ ce reflectã realizarea indicatorilor pe primele nouã luni ale anului. „Acest calificativ ne plaseazã la limita dintre bine si foarte bine. Deja în octombrie am recuperat niste întâzieri care ne va creste calificativul la peste 9,20, la sfârsitul anului”, este de pãrere Dorel Drãghici.

Pentru a ridica în continuare performantele agentie,i seful AJOFM Bihor vrea sã-si trimitã angajatii pe teren. „Mai mult de 12 – 13 persoane nu au ce sã caute în institutie. Restul pânã la 54 trebuie sã fie pe teren. Pentru a fi o institutie credibilã, munca noastrã trebuie sã se defãsoare pe teren. Suntem obisnuiti, dupã o anumitã vârstã sã stãm la birou, sã purtãm un dosar de ici colo. Noi trebuie sã câstigãm colaborarea agentilor economici si a primãriilor pentru a ne realiza indicatorii”, conchide directorul AJOFM Bihor.

Dan Birta