Dulciurile, jucăriile şi îmbrăcămintea, în topul cadourilor de Moş Nicolae

De Dan Birta
Reactualizat la:
1Comentariu
Dulciurile, jucăriile şi îmbrăcămintea, în topul cadourilor de Moş Nicolae
Conform datelor celui mai recent studiu de piață realizat de către MEDNET Marketing Research Center, dulciurile (70,4%), urmate de jucării (48,2%) și de articole de îmbrăcăminte/încălțăminte (41,7%) sunt pe primele trei locuri în topul cadourilor de Moş Nicolae.

Conform aceluiaşi studiu, 87,3% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri de Moș Nicolae pentru cei dragi. De-a lungul ultimilor patru ani (2015-2018), procentul celor care sunt darnici cu ocazia primului moș din decembrie este constant.

Suma medie pe care respondenții o vor aloca pentru cadourile de Moș Nicolae este de 345,26 lei. Și, cu toate că anul 2018 a adus creșteri salariale, în special în sectorul public, suma medie alocată cadourilor pe care le va aduce Moș Nicolae nu a crescut față de anul trecut (345,26 lei în 2018 versus 340,92 în 2017.

În ceea ce priveşte suma cheltuită pentru această ocazie, 43,9% dintre respondenţi spun că vor cheltui între 100 şi 250 de lei, 32,8% între 251 şi 500 de lei, 16,8% peste 500 de lei şi 6,5% mai puţin de 100 de lei.

Studiul a fost realizat online, pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban (orașe mici – sub 30.000 locuitori, orașe mijlocii – 30.000-100.000 locuitori, orașe mari – peste 100.000 locuitori) în perioada 23 – 29 noiembrie 2018.

Au fost intervievate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) 812 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,30%.



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor