Echipament informatic pentru finantele locale

În perioada 1 ianuarie 2005 – 4 ianuarie 2006, Primaria a derulat un proiect intitulat „Dezvoltarea aplicatiei informatice a Primariei Oradea în vederea eficientizarii activitatii de colectare a taxelor si impozitelor locale”.

În cadrul proiectului a fost achizitionat echipament (server, sistem de operare, 11 calculatoare, sase surse neîntreruptibile) care sa contibuie la sporirea capacitatii retelei informatice a institutiei. Valoarea echipamentului achizitionat se cifreaza la 31.150 euro, din care 19.030 euro au provenit de la Uniunea Europeana, prin Fondul de Modernizare al Administratiei Publice la Nivel Local.

Scopul proiectului a fost eficientizarea activitatii de gestionare a taxelor si impozitelor locale la nivelul Primariei, prin oferirea unui suport informatic mai performant.
În urma implementarii s-a constatat reducerea timpului de solutionare a diferitelor cazuri cu care se confrunta institutia, scazând de asemenea si costurile legate de acest proces. Se creeaza premisele reducerii cantitative a erorilor de procesare si interpretare a informatiilor de catre functionarii care vor avea la dispozitie un instrument pentru a vizualiza întregul pachet de informatii referitoare la o persoana care se adreseaza institutiei cu o anumita cerere.

Nu în ultimul rând, se elimina datele fictive ramase în bazele de date ca urmare a înregistrarilor anterioare si care nu au mai fost actualizate. Din punctul de vedere al bugetului local, se estimeaza o crestere a încasarilor din taxe si impozite locale, datorita sporirii capacitatii de impunere, urmarire si colectare a acestora.

Zoltan Pengo



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !