Era Shopping Park – un nou brand

Era Shopping Park – un nou brand
ORADEA - Un nou brand îşi face apariţia pe piaţa românească. Este vorba de Era Shopping Park un brand lansat de Omilos Group în Iaşi şi Oradea. Cele doua retail park-uri vor fi cele mai ample proiecte de acest fel construite în afara Bucureştiului şi vor fi deschise în doua etape, în 2008 şi 2009.

„Ne dorim ca Era Shopping Park sa devină mult mai mult decât o nouă destinatie de shopping, iar consumatorul să se bucure de toate beneficiile pe care le aduce un retail park. Era Shopping Park înseamnă începutul unei noi ere şi va marca o schimbare de mentalitate, ce se adaptează acum unui stil de viaţă dinamic şi antrenant”, a spus Ioana Ionescu, Marketing Manager Omilos Group.

Era Shopping Park Oradea se construişte pe strada Ogorului, vizavi de Real Hypermarket şi în apropiere de Tiago Mall. Centrul comercial, care va fi printre cele mai mari din ţară, va cuprinde nume importante precum Carrefour, Bricostore, Mobexpert, Media Galaxi, Cinema City. De semenea, un număr de peste 100 de magazine, acoperind segmentele textile, încălţăminte, produse de înfrumuseţare şi de întreţinere, produse IT, servicii de telefonie, vor sta la dispoziţia celor care vor vizita centrul.

Beneficii

Conceptul Era Shopping Park pune accent pe cateva elemente diferenţiatoare, ce identifică brandul şi îi creează notorietate: varietate şi noutate pentru consumatori; oportunitate de business şi garanţie pentru vânzări pentru retaileri; aport de capital, dezvoltarea infrastructurii, locuri de muncă şi stimularea businessului local pentru autorităţi.

Pe lăngă beneficiile raţionale Era Shopping Park oferă şi beneficii emoţionale. Este o destinaţie ce va deveni punct de referinţă, datorită atmosferei şi oportunităţilor puse la dispoziţie. Era Shopping Park va fi un retail park ce pune accent pe activităţi şi programe antrenante, transformându-se astfel într-o destinaţie pentru distracţie. Dezvoltarea retail park-urilor va creşte ratingul celor două oraşe, precum şi calitatea vieţii locuitorilor.

„A trebuit să ne asigurăm că logo-ul Era va avea impact din punct de vedere vizual, va fi consistent cu mesajul transmis, dar şi cu numele. Logo-ul trebuia să sugereze trecerea timpului şi să contrabalanseze semnificaţia lui.

 

Dan Birta



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !