Explicaţii pentru raţionalizările din aquapark

De Călin Corpaş
15Comentarii
Explicaţii pentru raţionalizările din aquapark
© Directorul Liviu Andrica şi realizatorul Călin Corpaş, în timpul emisiunii „Direct în subiect”
Directorul Andrica îi cheamă pe orădeni în aquapark, „măcar de curiozitate”, şi dă explicaţii pentru raţionalizarea unor servicii din Nymphaea.

Liviu Andrica a fost invitatul emisiunii „Direct în subiect”, cu Călin Corpaş, transmisă LIVE de www.BIHON.ro miercuri, de la ora 12:00. Deşi a deschis aquapark-ul Nymphaea abia în 10 septembrie, administratorul Liviu Andrica – şeful ADP Oradea – nu este de acord cu afirmaţia că, practic, s-a pierdut sezonul estival pentru un aquapark unde acoperirea costurilor de funcţionare este o mare provocare pentru societatea municipală: „Nu poţi pierde decât ceva ce ai avut. Nu s-au pierdut bani pe timpul verii. A fost o perioadă în care s-a pregătit aquapark-ul în vederea deschiderii”, susţine Andrica. Continuă Andrica: „Aquapark-ul dat în administrare ADP-ului îl văd ca pe o căsnicie. Ne-am curtat din mai până în septembrie, în septembrie zicem că am făcut nunta şi urmează acum luna de miere, când se fac armonizările. Sunt lucruri de pus la punct, dar nu numai din partea noastră. Fără să jignesc pe nimeni, spun că şi cei care frecventează aquapark-ul trebuie să se obişnuiască cu fluxurile de acces şi cu serviciile din aquapark. Transmit tuturor celor care nu au vizitat încă aquapark-ul: măcar de curiozitate, haideţi o dată şi eu sunt sigur că o să reveniţi de mai multe ori”.

Este foarte mulţumit!

Întrebat dacă este mulţumit de modul în care decurg lucrurile în administrarea aquapark-ului, Andrica răspunde astfel: „M-aş bucura ca peste cinci ani să îmi puneţi această întrebare şi să vă răspund la fel ca şi acum: foarte mulţumit. La ora actuală sunt mulţumit de ceea ce oferă aquapark-ul. Dacă şi peste cinci ani vom putea oferi aceleaşi condiţii şi servicii pe care le oferim acum, eu voi fi un om fericit”. Şeful ADP admite faptul că au fost probleme cu temperatura apei termale din baia turcească, dar susţine că s-a remediat. În schimb, consideră că toboganele sunt în regulă. „La tobogane, unii spun că viteza este prea mică, alţii spun că este prea mare. Însă numărul celor care folosesc toboganele ne dă indicatorul. Până acum, toboganele exterioare au fost principala atracţie a aquapark-ului”.

Se cere mai mult termal

Mai mulţi clienţi au reclamat inclusiv faptul că, deşi oficial se cheamă „Complex Wellness Termal Nymphaea”, aquapark-ul orădean are un singur bazin cu apă termală, la baia turcească. Andrica admite că există o problemă în acest sens şi anunţă că se caută soluţii: „Problema este în studiu, căutăm o soluţie pentru a alimenta cu apă termală bazinul Nimfa şi bazinul Meridianul 0, care vor funcţiona şi iarna. Am fost sesizaţi de cei ce vin din afara judeţului şi care vor să facă baie în aquapark în bazine cu apă termală”.

Funcţionează după algoritm

Alt aspect semnalat – faptul că nu toate toboganele exterioare funcţionau concomitent. Aceeaşi problemă şi la zona SPA, cu saunele. Iată cum explică Andrica raţionalizarea acestor servicii în aquapark-ul gestionat de ADP Oradea: „Programul de funcţionare al saunelor, toboganelor şi bazinelor este copiat de la aquapark-ul din Budapesta. Nu poţi lăsa să funcţioneze toboganele, saunele şi bazinele în acelaşi timp pentru 50 sau pentru 100 de clienţi. În exterior nu funcţionează toate toboganele în acelaşi timp. Funcţionează după un algoritm: două ore trei tobogane, două ore celelalte trei tobogane, deoarece biletul minim este pentru trei ore. Cine vine trei ore prinde amândouă grupurile de tobogane.

Nici la saune nu poţi lăsa sauna finlandeză, sauna rusească, sauna cu aromaterapie, care au aproape acelaşi specific, să funcţioneze în cursul săptămânii toate trei. Sunt costuri enorme cu energia. Însă nu văduvim clientul. Vineri după-amiaza, sâmbăta, duminica, funcţionează toate instalaţiile la capacitate maximă”. Andrica afirmă că abia la finalul lunii noiembrie se vor şti exact costurile relevante de întreţinere ale aquapark-ului, însă estimează de pe acum un număr necesar de 500 – 600 de clienţi zilnic, pentru ca aquapark-ul să-şi poată acoperi costurile de întreţinere. Susţine că de la deschidere şi până acum peste 8.000 de clienţi au trecut pragul aquapark-ului, primul weekend fiind şi cel mai profitabil, cu peste 2.600 de oameni în două zile. „În timpul săptămânii au fost şi zile cu 600 de clienţi, dar şi cu 130 – 150, ieri (marţi – n.red.). Una peste alta, este mulţumitor. Urmează ca până la sfârşitul lunii noiembrie să ne facem o analiză a costurilor, pentru a vedea cum pornim anul 2017”.

Display la intrare

În maximum o lună va fi afişat la intrarea în aquapark numărul clienţilor din incintă, anunţă Andrica. Număr ce va fi postat şi pe site-ul aquapark-ului. De asemenea, ADP vrea să vândă bilete online, cu anticipaţie, iar pentru posesorii de asemenea bilete se va asigura o cale separată de acces în aquapark, pe acelaşi culoar rezervat gravidelor şi persoanelor cu dizabilităţi. De asemenea, ADP a pregătit pachete cu reduceri pentru grupuri de la 15 persoane (reducere de 10%), respectiv o reducere de 30% pentru grupuri mari, de la 75 de persoane, informează Andrica.
În perioada următoare urmează o campanie de promovare a aquapark-ului în Bihor şi în judeţele din Transilvania, Banat şi Crişana, arată Andrica. De asemenea, de la anul, aquapark-ul Nymphaea va fi dotat cu umbrele lângă şezlonguri.



15Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor