Amplasat în Lotus Center, noul centru își întâmpină clienții cu o reducere de 20%, în perioada 16-24 iunie, la orice produs achiziționat. Orădencele, dar și reprezentanții sexului masculin, au luat cu asalt magazinul Gerovital încă de la deschidere. Aceștia au avut parte de mai multe surprize la inaugurare, printre care și o prezentare de modă. Pe lângă cumpărături, aceștia au testat produsele Gerovital și și-au făcut testele de dermoanaliză.
Testele de dermoanaliză reprezintă o facilitate disponibilă exclusiv în magazinele de brand Farmec și Gerovital. Dermoanaliza durează aproximativ 5 minute și ajută la stabilirea tipului de ten, prin folosirea unor măsurători instrumentale specifice care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum și gradul de pigmentare al pielii. În funcţie de rezultatele obţinute, Consultanţii de frumuseţe prezenţi în magazin le pot recomanda consumatorilor produse specifice necesităţilor lor şi pot concepe scheme de tratament personalizate. În cadrul magazinului, sunt disponibile produse de îngrijire a tenului, părului și corpului, din gamele brandurilor Gerovital și Aslavital.
Acesta este primul magazin deschis de compania clujeană în anul 2018, urmând ca până la finalul anului să fie inaugurate alte 9 spații comerciale proprii.
„Succesul care a însoțit fiecare deschidere a magazinelor Gerovital de anul trecut ne-a determinat să continuăm și în 2018 extinderea masivă a rețelei de magazine proprii. În acest an, ne-am propus să deschidem alte 10 noi magazine de brand, prima inaugurare având loc la Oradea – orașul care reunește atât de mulți admiratori ai brandurilor noastre. Cu un design modern și elegant, noul magazin Gerovital își așteaptă vizitatorii cu o gamă variată de produse, consultanță de specialitate și scheme de tratament personalizate, elaborate de către consultanții noștri de frumusețe, în funcție de necesitățile proprii ale tuturor consumatorilor. Astfel, începând cu luna iunie, toți iubitorii brandurilor Gerovital și Aslavital se vor bucura de acces rapid la produsele preferate, dar și de o serie de surprize și oferte speciale, pregătite pe tot parcursul anului” a declarat Mircea Turdean, Director General al Companiei Farmec.
Pe parcursul întregului an, consumatorii Gerovital vor fi așteptați în cadrul magazinului cu multiple surprize și noutăți, printre care teste gratuite de dermoanaliză, demonstrații periodice de machiaj cu produse din prima gamă de cosmetică decorativă – Gerovital Beauty, cât și oferte promoționale și activări speciale.
Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Site campanie Unirea la Feminin: http://www.unirealafeminin.ro/
Citiți principiile noastre de moderare aici!