Femeilor le stă mai bine in New Beetle, bărbaţilor in Chevy Silverado

Femeilor le stă mai bine in New Beetle, bărbaţilor in Chevy Silverado
Maşinile nu se fabrică în funcţie de sexul cumpărătorului, susţin producătorii. Revista Forbes susţine însă ca există modele preferate de bărbaţi şi modele îndrăgite mai mult de femei . Vânzările o demonstrează.

Camionetele sunt maşini pur bărbăteşti, conform datelor furnizate de AutoPacific. Compania realizează studii de piaţă în domeniul auto, iar ultimele rezultate au demostrat ce maşini preferă femeile spre deosebire de partea masculină a cumpărătorilor.
Compania Chevrolet a lansat un model destinat exclusiv bărbaţilor: 93% dintre deţinătorii de Chevy Silverado sunt de sex masculin. Maşina în valoare de mai mult de 22 000 de dolari conduce în topul vehiculelor bărbăteşti, urmată la mică diferenţă de Ford F-350, cu acelaşi preţ. Ceva mai slabă la capitolul dotări, Nissan Titan se află şi ea totuşi între preferinţele bărbaţilor, care o cumpără în proporţie de 91%. De alfel, din zece proprietari de camionete, 9 sunt bărbaţi, mai spune studiul.
Însă nu doar camionetele sunt apreciate de bărbaţi, printre preferinţe aflându-se şi decapotabile. Chevrolet conduce şi la această categorie cu modelul Corvette. La un preţ de 45 000 de dolari, Chevrolet Corvette este achiziţionată în mare parte de bărbaţi, care deţin 90% din acest model.
Femeile au gusturi ceva mai delicate când vine vorba de maşina preferată. Pe primul loc în topul Forbes se află Volkswagen New Beetle, la un preţ de 17 500 de dolari. Modelul recondiţionat al celor de Volkswagen este preferat în proporţie de 63% de femei.

Însă şi maşinile sport sunt apreciate de femei, care ar cumpăra totuşi mai degrabă un SUV decât un vehicul de teren. Honda CRV este unul dintre ele, cu 62% proprietari feminini. Hyundai Tucson, Saturn Vue sau Honda Element sunt alte două achiziţii de tip SUV care fac ravagii printre doamne şi domnişoare, la preţuri de până în 20 000 de dolari.
Cu toate acestea, maşinile nu pot fi gândite în funcţie de sexul publicului ţintă, spun specialiştii. Dovadă stă tentativa celor de Dodge, care în anii ’50 au lansat modelul LaFemme, exclusiv pentru femei. Însă maşina nu a rezistat decât doi ani pe piaţă, cu vânzări în jurul a 2500 de vehicule. În ciuda tapiţeriei roz cu trandafiri şi a accesoriilor feminine de tip geantă sau umbrelă ce veneau la un loc cu LaFemme, maşina a fost considerată de prost gust.

Sursa: Monney Channel



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase