Prefectul Pop a dispus controale iar firma a fost amendată de Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor.
„Adresa a intrat la Prefectură în data de 16 decembrie iar colegii mi-au spus că s-au dat amenzi pentru nerespectarea condiţiilor legale”, spune prefectul Claudiu Pop.
„Sunt mai mulţi diriginţi ai claselor de liceu care reclamă că 80-90% dintre copii sunt navetişti din Cociuba Mare şi Oncea, pentru care părinţii plătesc lunar 150-160 de lei pe abonamente şi se aşteaptă măcar la punctualitate şi căldură pe timp de iarnă. Din păcate firma din Nojorid care câştigă aproximativ un miliard pe an de pe urma acestor elevi i-a adus fără căldură toată luna noiembrie 2016. E greu de crezut aşa ceva în secolul XXI dar din păcate este adevărat 100%. Deşi direcţiunea liceului a intervenit de zeci de ori, răspunsul arogant al patronului a fost negativ – „spuneţi-le să se îmbrace mai gros”, a spus Pop, citând din reclamaţia întregistrată.
„Autobuzul care ducea elevii la Călacea circula cu uşa legată cu sfoară săptămâni şi luni întregi. După multe intervenţii s-a remediat acest lucru la începutul lunii decembrie.
Acum fiind în perioada tezelor, şoferii care fac ruta Tinca – Olcea şi Tinca – Cociuba Mare au cerut şi au primit de la unii elevi câte 50 de lei ameninţându-i pe elevi că altfel nu îi va mai duce la Liceul Teoretic din Tinca”, mai spune petiţia semnată de patru sau cinci diriginte de clase.
Un control al OPC a găsit că „mijloacele de transport sunt conforme, asigură confortul pasagerilor”, spune Pop. Referitor la banii suplimentari ceruţi, OPC a aflat de la firmă că „abonamentele ar fi valabile până în 15 decembrie”. Cum pe abonamente nu este menţionată perioada, ci doar „valabil decembrie”, firma a fost sancţionată cu 10.000 de lei, i s-a dispus să nu ia costuri suplimentare şi să dea banii înapoi. JB-C.GH.
Citiți principiile noastre de moderare aici!