Gardieni publici plătiţi pe degeaba

Gardieni publici plătiţi pe degeaba
De mai bine de o jumatate de an, Primaria plateste lunar 50 milioane de lei Directiei Publice de Paza pentru ca aceasta sa asigure paza, 24 de ore din 24, a cinci pasaje subterane (doua pe Bulevardul Dacia, câte unul la Gara, la Magazinul Crisul si pe Bulevardul Magheru).

Misiunea gardienilor publici este de a preveni deteriorarea corpurilor de iluminat, mâzgalirea peretilor si de a-i împiedica pe oameni sa-si faca nevoile în pasaj. Faptul ca gardienii nu se achita corespunzator de sarcina lor este evident pentru oricine care coboara în pasaje. Peretii pasajului de lânga Hotelul Continental au fost decorati, de persoane necunoscute, cu graffiti-uri, iar cel de lânga Gara CFR este un spatiu insalubru, plin de gunoaie si cu un miros patrunzator de urina. Îi vor responsabiliza


Aceasta stare a lucrurilor nu îi multumeste nici pe cei de la Primarie. „Vom încerca sa-i responsabilizam pe gardienii publici. Începând cu anul viitor, pasajele se vor preda pe baza de proces-verbal, gardienii urmând sa suporte consecintele pentru tot ce se întâmpla”, ne-a declarat Dan Gherdan, director adjunct la Directia Tehnica a Primariei.

Acesta spune ca gardienii publici care stau de paza pe Magheru îsi justifica ineficienta prin faptul ca în pasaj, nefiind toaleta, sunt nevoiti, din când în când, sa-si paraseasca postul, rastimp în care actioneaza graferii. Dan Gherdan are îndoieli serioase în privinta explicatiei, considerând mai degraba ca tinerii picteaza peretii profitând de absenta prelungita si nejustificata a gardienilor.


Punctul de vedere al conducerii Directiei Publice de Paza nu l-am putut afla. Comandantul Viorel Diaconu se afla ieri în concediu, iar adjunctul Ioan Ardelean se afla tot timpul pe teren. Îi inspecta poate tocmai pe subalternii sai de la pasaje…

CFR nu are fonduri


În ce priveste pasajul de la Gara, acesta constituie un caz special, fiind coproprietatea Primariei si CFR-ului. „Anul trecut am refacut instalatia electrica, iar cei de la RER spala zilnic tronsonul nostru, care se întinde de la statia de tramvai pâna la iesirea din fata Garii. Am venit cu o propunere, ca CFR sa completeze masurile noastre. Raspunsul lor a fost ca nu au fonduri”, afirma Dan Gherdan.

Pengo Zoltan




0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !