InfoDrive System a obtinut numeroase premii de-a lungul timpului si a fost prezentat in multe colturi ale lumii: Omologare de la Ministerul Postelor si Telecomunicatiilor Italian, o lege pentru detinerea libera, scutirea de la taxa Guvernamentala, omologare EEC eliberata de Ministerul Transporturilor din Luxemburg, recunoscut de Ministerul Transporturilor si Navigarii Italian, recunoscut de ISP Institutul de Studii Parlamentare pentru siguranta rutiera, prezentat oficial in Congrese Internationale privind siguranta rutiera ANFIA/ACI Amalfi 1994, FIA/AIT, in Slovenia la Bled 1995, Stresa 1996, CNR Taormina 1997.
Inventia, realizata de Giovanni Caico in 1990, sub numele ei original “ELECTRONIC EQUIPMENT FOR PREVENTION OF COLLISIONS BETWEEN VEHICLES Giovanni Caico” a fost premiata pentru prima data in 1991, la cea de-a 40-a editie a Salonului Mondial al Inventiilor din Bruxelles cu medalia de aur. Ulterior, redenumit Infodrive System a fost prezentat in saloanele de prezentare din Bologna (Italia) si Geneva (Elvetia) in anii 1994 si 1995. Principiul pe care functioneaza sistemul se bazeaza pe aparate electronice care comunica intre ele alarme instantanee de pericol, in circulatia rutiera.
InfoDrive System, care functioneaza pe sistemele inventate in 1991 va fi combinat cu sisteme noi electronice modulare inventate de D-nul Giovanni Caico in 2011 pentru o circulatie in siguranta. Giovanni Caico se afla in Romania si lucreaza la acest sistem care promite sa revolutioneze circulatia din aceasta tara.
Dispozitivele care formeaza noile sisteme comunica intre ele, astfel incat traficul poate fi reglat automat, fara intreventia umana. Se vor putea pune in baze fixe sau mobile, sunt in masura sa gestioneze conditiile periculoase din trafic. Sunt programabile in orare si zile diverse, chiar si noaptea si in functie de necesitatea ceruta de trafic. Ele deservesc pentru a fluidiza automat, pentru a informa, pentru a superviziona toate sensurile de circulatie, pentru a bloca intrusii in contra-sensurile de circulatie. Noi semafoare de avertizare progresiva, pentru darea dreptului de prioritate fara erori sau distrageri de atentie, astfel incat conducatorul la avizarea semaforului de culoare GALBENA, sa nu mareasca viteza pentru a traversa intersectia, riscand sa creeze coliziuni grave laterale sau frontale, dar va avea doar o posibilitate, sa se pregateasca sa opreasca vehiculul in timp, inainte de a ajunge la intersectie, pentru ca semaforul de culoare rosie va fi deja operativ asteptandu-l, impreuna cu penalizatoare activate. Scuturi si mici interventii structurale economice in V, pentru protectia neajutoratilor pietoni si ciclisti, vor putea fi amplasate de-a lungul culoarelor care le sunt rezervate, prelungind la nevoie, automat timpul de traversare, pentru persoanele cu probleme motorii. Vor putea fi utilizate si mini transmitatoare, pentru a se individua usor in acele locuri de trecere unde nu sunt semafoare, si pentru ciclisti pe strazi. Aceste interventii structurale in V pot fi realizate pe benzile cu dublu sens de circulatie pentru a se evita accidentele frontale. Noi sisteme automate pentru sanctionarea in timp real la orice ora, vor fi pregatite pentru contravenienti.
“Siguranta nu trebuie sa fie un privilegiu pentru putini, ci un drept al tuturor. Razboiul impotriva mortalitatii rutiere este declarat.” – Giovanni Caico
Pentru comentarii, sugestii si informatii suplimentare: info@caicodrive.com
Citiți principiile noastre de moderare aici!