I-a învăţat să facă bani din pasiune şi imagine

De Veronica Bursaşiu
I-a învăţat să facă bani din pasiune şi imagine
Investițiile în imagine și în dezvoltarea personală fac diferența între acei oameni a căror nume rămâne în istorie, și ceilalţi.

Discuția a fost concentrată asupra branding-ului persoanelor publice și cel al diplomaților.
A considerat că expertiza și experiența Karinei pot reprezenta un impact socio-uman major asupra noii generații de diplomați sau oameni de afaceri ai viitorului.

Karina Ochiș, orădeanca expert în branding și Brand Master, a fost invitată de lectorul universitar și preșendinte a think-tank-ului INACO, în cadrul Academiei de Studii Economice din București (ASE), Andreea Paul să țină un discurs studenților aflați în anul II de master, la Relaţii Internaţionale.

Alături de Karina Ochiș s-a adresat studenților și secretarul de stat, cercetător științific asociat, Irina Alexe. Discursul Karinei a fost concentrat asupra elementelor care constituie un brand :logo, website, print design, identitate de brand, strategie, management social media, precum necesitatea de a avea un brand bine conceput.

Bani din pasiune şi imagine

„Brand-ul este un ansamblu de elemente bine concepute menite să-i crească vizibilitatea și profitul deținătorului de brand. Ansamblu care, în viitorul vostru nu foarte îndepărtat va fi necesar pentru a vă lansa cariera, a vă atinge obiectivele profesionale și mai ales, pentru a vă asigura succesul în viață…

Branding-ul este un proces constant. Trebuie să rețineți că imaginea voastră se dezvoltă odată cu voi. În general, brand-urile de elită și aici mă refer la liderii din orice domeniu, bazate pe profesionalism, sunt construite în mai mult timp decât brand-urile extremiste sau bazate pe un trend efemer…

.Investițiile în imagine și în dezvoltarea personală fac diferența între acei oameni a căror nume rămâne în istorie, și ceilalti. În trecut, era necesar să fii conducător, explorator sau geniu pentru ca numele să îți rămână întipărit în memoria oamenilor.

Astăzi, cu ajutorul internetului fiecare dintre noi poate să își pună în valoare propria persoană la nivel digital și implicit să fie apreciat de vreo comunitate de oriunde din lume, dacă știe să facă acest lucru la nivel profesionist. Ne aflăm într-un moment unic în istorie când poți să faci bani din pasiunea ta și din imaginea ta”, consideră Karina Ochiş.

De ce un brand?

De asemenea, discursul orădencei a răspuns la întrebarea ”de ce avem nevoie de un brand?”. În primul rând, fiecare persoană are un brand, însă acesta trebuie mereu construit în favoarea propriei persoane.

În al doilea rând, oamenii au încredere în alți oamenii atunci când știu exact cu ce se ocupă și ce au realizat aceștia, motiv pentru care trebuie să inspirați încredere, și să vă faceți cunoscută prezența. Totodată, este imperativ să existe asocieri de brand cu alte persoane sau companii de renume din industrie, fiind recunoscut astfel și ca expert in domeniu.

În al treilea rând, devine datoria angajatului să fie de neînlocuit, dacă acesta dorește sa aibă securitate din punct de vedere al locului de muncă în viitor și acest lucru se poate înfăptui doar printr-un brand bine construit. Nu în ultimul rând, brandul reprezintă unealta omului creativ de a se adapta la cea de-a patra revoluție industrială, în contextul tehnologizării tot mai ample, în care omul va trebui să concureze cu o mașinărie sau cu un robot.

Brandul personal reprezintă un avantaj competitiv enorm pentru orice profesionist și orice om de afaceri din orice domeniu.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !