Idea::Bank a deschis sucursala de la Oradea

Reactualizat la:
Tăierea panglicii inaugurale
Tăierea panglicii inaugurale
Banca oferă produse şi servicii persoanelor fizice și IMM-urilor, mizând pe dezvoltarea noilor tehnologii – internet şi digital banking.

Încă o bancă îşi face loc pe piaţa orădeană. Idea::Bank, parte a Getin Holding, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare poloneze, şi-a extins reţeaua de unităţi teritoriale în Transilvania deschizând în Oradea cea de a-33-a sucursală la nivel naţional. Inuagurarea oficială a avut loc, joi, 20 octombrie 2016, în prezenţa conducerii băncii.

Idea::Bank îşi propune să ofere, în sediul din Piaţa Unirii nr.12, parter, Oradea, clienţilor bihoreni, produse simple, uşor de înţeles, într-o manieră transparentă şi promptă.

Oferte

Cu o abordare axată pe transparenţă şi parteneriat, Idea::Bank vine cu oferte simplificate pentru clienţi: 0% comision pentru retragerea de numerar de la orice ATM din ţară şi din străinătate, oriunde în lume. Oferta este valabilă până la final de an, şi se aplica cardurilor de debit Idea::foto cu condiţia virării lunare pe card a salariului de minimum 1.500 de lei sau a plăţii la comercianţi de minimum 700 lei/lună. O altă ofertă a băncii este – un singur document pentru solicitarea creditului de nevoi personale Idea::selfie şi Idea::selfie+, respectiv actul de identitate (fără adeverinţă de venit) pentru solicitanţii salariaţi care obțin venituri standard. Idea::Bank mai oferă operaţiuni rapide și sigure prin serviciul de internet banking Idea::iBank finalizate cu doar 3 click-uri.

În plus, atitudinea fresh este susţinută şi de experienţa pe care Idea::Bank o propune clienţilor în sucursalele nou deschise: un spaţiu de joacă pentru copii şi acces la internet prin tablete puse la dispoziţia clienţilor şi un canal video propriu – Idea::TV, realizat în parteneriat cu un furnizor naţional.
„Extinderea reţelei teritoriale Idea::Bank în zona de vest a ţării, vine în urma unei analize aprofundate a mediului de afaceri regional și bihorean în principal, acţiune care confirmă interesul Idea::Bank de a dezvolta echilibrat toate canalele de vânzare. Punctul de contact cu clientul este în continuare foarte important pentru un anumit segment de clientelă pentru care consilierea la ghişeu rămâne un factor diferenţiator în alegerea unui produs sau serviciu”, a declarat Petru Ciurtin – director regional Idea::Bank.

Idea::Bank oferă produse şi servicii persoanelor fizice și IMM-urilor, mizând pe dezvoltarea noilor tehnologii – internet şi digital banking – şi diversificarea canalelor alternative de vânzare şi post vânzare care să completeze natural prezenţa teritorială selectivă.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase