In Oradea arterele principale sunt periculoase

Reactualizat la:
3Comentarii
In Oradea arterele principale sunt periculoase
Conform celei mai recente analize, în Oradea rutele de tranzit sunt cele mai periculoase.

De la 1 august 2010 şi până în 15 februarie 2011, la Oradea s-au petrecut nu mai puţin de 159 accidente rutiere, iar în urma acestora 11 oameni şi-au pierdut viaţa. Pe lângă morţi au existat 49 de grav răniţi şi 129 răniţi uşor, iar aceste cifre sunt doar la nivelul municipiului Oradea.

„Principalele cauze generatoare de accidente la nivelul municipiului sunt neacordarea de prioritate pietonilor, neacordarea priorităţii vehiculelor, traversarea neregulamentară, viteza şi nerespectarea distanţei între vehicule”, ne-a explicat comisarul Claudiu Ciuclea, ofiţer al Serviciului Poliţiei Rutiere Bihor. Pentru aceeaşi perioadă, incidenţa cea mai mare a accidentelor au avut loc în timpul săptămânii în intervalul marţi – vineri între intervalele orare 7:00 – 12:00 şi 14:00- 18:00.

Prioritate problematică

Reprezentanţii poliţiei rutiere consideră că lipsa de respect în trafic coroborată cu ignorarea unor prevederi legale duc la producerea celor mai multe accidente. Conform analizei SPR, majoritatea accidentelor rutiere s-au produs pe rutele principale de tranzitare a Oradiei. Astfel Calea Clujului, Aradului, Bulevardul Dimitrie Cantemir, Bdul Decebal, str. Ştefan cel Mare şi Bdul Dacia sunt zonele cu cea mai mare concentraţie de incidente rutiere. „Pe calea Aradului, bulevardul Ştefan cel Mare, Bdul Dacia şi pe Calea Clujului principala cauză este neacordarea priorităţii, fie că e vorba de pietoni sau de vehicule”, ne-a explicat comisarul Ciuclea.

Conform aceleiaşi surse, pe Bdul Decebal apare o altă cauză – nerespectarea culorilor semaforului, iar pe str. Ştefan cel Mare apare ca şi cauză rularea pe contrasens.

Din „topul zonelor periculoase” lipseşte Şoseaua Borşului, zonă renumită pentru numărul mare de acccidente care se petrec acolo. Motivul este că în perioada în care a fost realizată analiza accidentele pe acest tronson au fost puţine, deşi reamintim că în anul 2009 Şoseaua Borşului a fost cea mai „neagră” şosea a Oradiei.

V.T.

Oradea are nevoie de reamenajari rutiere

Oradea are nevoie de reamenajari rutiere

Taguri: ,


3Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor