Este vorba despre o suprafaţă din ampriza CFR, drumul urmând să fie construit, pe câteva sute de metri, chiar pe lângă calea ferată. În mod absolut ciudat, Primăria Oradea a câştigat un proiect în care a primit şi fonduri UE transfrontaliere, chit că o parte din traseul drumului nu avea rezolvată situaţia juridică.
Mang – lăudat de ministru
Cuc a evidenţiat meritele lui Ioan Mang în deblocarea acestei probleme imobiliare, în contextul în care în urmă cu doi ani liberalii lui Bolojan îl acuzau pe pesedistul-şef din Bihor că nu ajută ci, dimpotrivă, „pune tălpi”. „Se dorea ca acest aviz să fie primit încă de acum un an şi jumătate de la minister, astfel încât proiectul să poată fi continuat. Perseverenţa dlui Mang a dus la acest lucru”, a afirmat ministrul chiar de lângă Ioan Mang. Cuc a vrut să sublinieze, astfel, că Guvernul Cioloş nu a fost în stare să dea terenul Primăriei Oradea, pentru care a insistat primarul Ilie Bolojan, aflat în relaţii excelente cu fostul premier Dacian Cioloş. În schimb, au trebuit să vină pesediştii ca acest lucru să se întâmple. Cu PR-ul de rigoare din partea şefului PSD Bihor, lăudat insistent de ministrul Transporturilor, pentru demersurile sale în favoarea terminării drumului expres din Oradea, dar şi pentru alte proiecte de infrastructură din judeţ. Precum centurile ocolitoare de la Beiuş-Ştei, Aleşd, Săcueni şi Salonta.
Citiți principiile noastre de moderare aici!