Întârziere TAROM de minimum 3 ore, la Oradea

De Călin Corpaș și Crina Dobocan
Reactualizat la:
13Comentarii
Întârziere TAROM de minimum 3 ore, la Oradea
Cursa TAROM ce trebuia să aterizeze pe Aeroportul din Oradea la ora 9:25, în această dimineaţă va avea o întârziere de 3 ore, a anunţat compania TAROM. 

„La noi nu sunt probleme, este soare, pista este neagră. La ei sunt probleme.Am fost anunţaţi că sunt probleme tehnice”, ne-a transmis comandantul Aeroportului din Oradea, Gheorghe Pasc.

Afectaţi de această întârziere majoră a TAROM sunt pasagerii ce aşteaptă la Oradea pentru a se îmbarca spre Bucureşti. Aceştia urmau să zboare spre Capitală cu acelaşi avion programat să aterizeze la 9:25 şi să decoleze înapoi spre Bucureşti la ora 9:50.

12636877_983197645088401_1746408615_o

Între pasagerii a căror răbdare este pusă la încercare sunt mai mulţi avocaţi din Oradea şi Bucureşti, unii cu termene la Înalta Curte din Capitală, Beniamin Rus dar și fotbalistul Claudiu Keşeru. Acesta nu va ajunge la timp la București pentru a se îmbarca spre Antalya, acolo unde va susține cantonamentul cu echipa de club, Ludogorets.

„Mi s-a mai întâmplat să întârzie avioanele, condiţiile meteo nefiind favorabile. Eu merg în cantonament”, a spus Claudiu Keşeru.

Acţiune împotriva TAROM

Cu nervii întinşi la maximum, avocaţii sunt decişi să formuleze o acţiune în instanţă împotriva companiei TAROM.

„Şi eu, şi colegii mei avocaţi, din cauza dumnealor, am ajuns să întârziem la întâlniri importante în meseria noastră. Nu este un caz singular. Am înţeles că şi vineri dimineaţa, la ora 5:55, colegii noștri avocaţi, precum şi alţi pasageri, au fost duşi cu un autobuz la Cluj Napoca şi ţinuţi până la ora 13:00, când au fost îmbarcaţi în altă cursă. Este regretabil. Sperăm că cineva o să ia măsuri şi o să îndrepte această situaţie”, a declarat avocatul Adrian Stancu.

Colega sa, Dochiana Bejan, susţine că este inadmisibil ca o companie precum TAROM să invoce drept motiv lipsa unui avion de rezervă.

,,Este indadmisibil să se întâmple o astfel de situaţie, în condiţiile în care biletul de avion se achiziţionează la preţul de 1.400 de lei. Nu pot să cred că TAROM nu are un avion de rezervă. Nu este o companie low cost. Consider că responsabili de această situaţie nu sunt doar reprezentanţii companiei, ci şi autorităţile locale care permit ca aceasta să funcţioneze în astfel de condiţii. Cu siguranţă, vom lua toate măsurile legale pe calea asta, pentru că noi avem întâlniri importante. Eu personal aveam un proces fixat pe ora 13, la care nu voi mai ajunge”, a spus revoltată Dochiana Bejan.

Promoţii

Şi pasagerii care trebuiau să ajungă de la Otopeni la Oradea au avut de aşteptat mai mult de 3 ore pentru a se putea îmbarca. Cu toţii au declarat că nu au fost informaţi cu privire la motivul întârzierii.

„Nu ni s-a spus nimic. A trebuit să aşteptăm un avion care venea de la Iaşi”, a declarat un bărbat la sosirea pe aeroportul din Oradea.

În altă ordine de idei, în weekend-ul proaspăt încheiat (22-24 ianuarie), TAROM a oferit clienţilor săi în promoţie curse Oradea – Bucureşti şi retur de la 57 de euro. Oferta a fost, însă, limitată, biletele la preţuri promoţionale putând fi achiziţionate doar în 22-24 ianuarie. Aşadar, minunea a ţinut doar trei zile.



13Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor