Tinerii bihoreni sunt învăţaţi cum să-şi scrie un CV, cum să-şi caute un loc de muncă şi cum să se prezinte la un interviu de angajare de către reprezentanţii AJOFM Bihor în cadrul Campaniei de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor.
„Această campanie se desfăşoară la nivel naţional. În cadrul acesteai fiind realizate numeroase materiale tipografice. La noi în judeţ au ajuns între 600 şi 3.000 de asemenea pliante şi broşuri care au fost distribuite în şcoli şi au fost folosite şi la bursele locurilor de muncă desfăşurate până în prezent”, a precizat Maricica Juca, purtător de cuvâmt al AJOFM Bihor. Prin intermediul acestor materiale tinerii pot afla cum să aleagă anunţurile de angajare, cum să realizezu un CV, cum să redacteze o scrisoare de intenţie şi nu în ultimul rând cum pot munci în Europa. În cadrul acestei campanii s-a creat şi site-ul www.muncesti.ro care promovează mesajele campaniei într-o activitate de PR on-line, precum şi pe reţelele de socializare. Tot pe acest site, se găsesc informaţii cu privire la rezultatele şi evenimentele desfăşurate până în prezent în cadrul acestui proiect.
Statistic
Prin Programul de Ocupare a Forţei de Muncă în primul semestru a acestui an nu mai puţin de 5.794 de persoane au fost încadrate în muncă. Dintre acestea 2.636 din mediul urban şi 3.158 de persoane din mediul rural. . Din totalul de persoane încadrate 1.185 au vârsta sun 25 de ani, 1.417 persoane au vârsta între 25 şi 35 de ani, 1.793 sunt cu vârste cuprinse între 34 şi 45 ani şi 1.899 au vârsta de peste 45 de ani.
De asemenea, în perioada menţionată s-au încadrat în muncă 144 de absolvenţi din instituţiile de învăţământ, prin subvenţionarea locului de muncă, din care 11 absolvenţi din ciclul inferior al liceului sau al şcolilor de arte şi meserii, 44 de absolvenţi de învăţământ secundar superior sau învăţământ postliceal şi 89 de absolvenţi de învăţământ superior.
S.Al.
Citiți principiile noastre de moderare aici!