Jurca: „Unii au făcut propuneri cu care mie mi-ar fi rușine”

De Călin Corpaş
Reactualizat la:
24Comentarii
Mihai Jurca a făcut parte din juriu, alături de reprezentanți ai partenerilor ai APTOR și ai Primăriei Oradea, precum RCS&RDS/Digi, Hotel Ramada, Lotus Center, săptămânalul Bihoreanul, Fundația Comunitară Oradea și Universitatea din Oradea
Mihai Jurca a făcut parte din juriu, alături de reprezentanți ai partenerilor ai APTOR și ai Primăriei Oradea, precum RCS&RDS/Digi, Hotel Ramada, Lotus Center, săptămânalul Bihoreanul, Fundația Comunitară Oradea și Universitatea din Oradea
Concursul pentru alegerea unui logo al Oradiei a eșuat. Organizatorul Mihai Jurca se declară surprins de oferta săracă în calitate și afirmă că designerii au trimis propuneri ce au nesocotit regulamentul!

„A fost cea mai grea decizie pe care o puteam lua”, ne-a declarat Mihai Jurca, luni, după anunțul Primăriei, cum că concursul pentru stabilirea brandului de oraș a eșuat. Nu a fost desemnat niciun câștigător, juriul considerând că nicio propunere din cele 172 care au îndeplinit formal cerințele nu a corespuns, calitativ, exigențelor cerute prin regulament. Majoritatea propunerilor trimise au venit din Oradea, a arătat Jurca, directorul APTOR. Însă nimeni nu va câștiga premiul de 47.000 de lei, după acest concurs, ce a debutat în februarie.

Nu doar Cetatea…

Organizatorul Mihai Jurca se arată dezamăgit de propunerile primite. „Unii au făcut propuneri cu care mie mi-ar fi rușine, dacă aș fi în locul lor. Am încercat să găsim și să căutăm propuneri pe care să le putem folosi. Și cu toate aceastea, nu am găsit o propunere care să fie reprezentativă”, afirmă directorul APTOR – ONG-ul înființat de Primărie să se ocupe de promovarea turismului, în Oradea.

Jurca concluzionează că mulți dintre designerii care au trimis propuneri nici măcar nu au citit cu atenție Regulamentul concursului. „Este adevărat că este un domeniu subiectiv, dar regulamentul te ajută să ieși din zona subiectivă. Nu doar Cetatea este reprezentativă pentru Oradea”, dă un indiciu Jurca, despre elementul pe care l-au evidențiat designerii înscriși.

Reiau concursul?

În perioada următoare se va analiza de ce concursul nu a reușit să dea un brand viabil pentru Oradea și ce măsuri vor fi luate. „Trebuie să știm de ce nu ne-am atins noi obiectivul și să luăm o decizie despre pașii următori. Să vedem cum îl abordăm mai departe. Dacă reluăm concursul, putem evita să primim proiecte pe care le-am primit deja”, afirmă Jurca, subliniind nevoia ca viitorul brand să devină „o unealtă de dezvoltare a orașului”. Chiar dacă necorespunzătoare, propunerile de brand de până acum vor fi făcute publice pe site-ul brandoradea.ro, anunță organizatorul.

Foto: Adam Freundlich
Premiul de 47.000 de lei, pus în joc pentru crearea unui nou logo al oraşului, nu va fi acordat niciunui participant.Perioada de jurizare a concursului lansat în data de 8 februarie 2018, pentru desemnarea unui însemn grafic reprezentativ pentru municipiul Oradea a luat sfârșit. Reprezentanții Primă...



24Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor