Jurnal de Geneva: prima zi de Salon

1Comentariu
Jurnal de Geneva: prima zi de Salon
A trecut cea mai grea zi de presa. Au fost 10 ore in care constructorii si-au incordat toti muschii.

Nu mai are stralucirea de altadata. Poti sa iti dai seama dupa cateva discutii pe care le-am avut cu diferite persoane, oficiali si jurnalisti, prezenti la Geneva. S-a terminat cu spectacolele de lansare, constructorii preferand acum sa isi folosesca banii construind sisteme si pachete tehnice care sa ia ochii la stand. Este Salonul Auto de la Geneva, singurul eveniment auto major anual din Europa. Celelalte, Frankfurt si Paris, se organizeaza alternativ, fiecare in cate un an.

Ziua a inceput la standul Volkswagen, unde am vazut Golf Variant si noul Passat Blue Motion. Ei sunt de obicei primii (deh, nemti), incepand treaba la ora 7:45. Dupa asta au urmat lansarile de la standul Audi, fratii din Grupul VW, care au spart peretii din imensul Palexpo cu A5, cu S5 si cu un R8 in forma maxima si asezat in mijlocul standului, ca o adevarata vedeta.

Desi pornesti la drum in prima zi de presa cu gandul de a lua la rand conferintele de presa, dupa a doua (maxim a treia) pierzi sirul si ajungi aleator la standuri. Lucru usurat de insisi marii constructori, care isi lasa dezvelite premierele mondiale inca dinaintea lansarilor oficiale.

In aceste conditii am avut parte de un episod amuzant la standul Hyundai, unde am ajuns cu echipa de filmare de la Roata de Rezerva in dreptul conceptului GarMag si al noului i30, le-am admirat, dupa care ne pregateam sa tragem cateva cadre. Ei bine, ghinion! Coreenii se pregateau de conferinta de presa, astfel ca au acoperit cu cearsafuri modelele respective. Natural si logic. Partea buna e ca apucasem sa prind cateva fotografii cu noile modele inainte de aceasta intamplare.

Ce mai ofera salonul de la Geneva? Un stand Ferrari in care trona un monopost 2007, un stand Bugatti cu eternul Veyron in prim-plan, un Skoda Fabia reincarcat cu fata de Roomster si cu plafon de Mini, Altea FR-ul Piez Descalzos al Shakirei, conceptul dement de la Opel, noul Chevy Camaro si nervosul Corsa OPC, primul motor diesel boxer construit de Subaru si Mustangul prestat de Giugiaro. Am trecut peste Renault, Nissan, Toyota, Honda, Suzuki, Fiat, ALfa , Lancia, Kia si Lexus. Masina misto.



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor