Le e fricã sã-i dea în gât

O situatie ineditã a fost dezvãluitã de conducerea Casei de Asigurãri de Sãnãtate Bihor, în cadrul unei emisiuni locale de televiziune difuzatã joi searã.

Directorul general al CAS Bihor, Simona Ardelean si directorul adjunct Elena
Moldoveanu au declarat cã nici un asigurat dintre cei care vin la sediul
CAS Bihor ca sã se plângã de doctori, nu a vrut sã
spunã numele medicului si unitatea în care lucreazã.

Cele douã reprezentante ale CAS Bihor considerã cã oamenilor
le e fricã sã-i dea în gât pe medici de teamã
sã nu le facã vreun rãu dacã vor ajunge din nou
pe mâna lor.

Nu vor sã-si riste sãnãtatea

Joi, biroul de presã al CAS ne-a comunicat cã situatia este similarã
si în cazul telefonului gratuit pus la dispozitia oamenilor de inspectorii
CAS Bihor.

În ultima lunã de zile, doar trei apeluri au fost fãcute
la telverde (0800/800.969), dintre care unul a fost gol, fãrã
nici un mesaj, al doilea fãcea referire la medicamente si al treilea
la cazul unei persoane cu handicap.

Directoarele sustin însã cã atunci când un asigurat
are probleme referitoare la actul medical trebuie sã precizeze toate
elementele necesare anchetãrii cazului.

Fãrã un minim de date, inspectorii CAS Bihor spun cã nu
pot lua la întrebãri cadrele medicale si cu atât mai putin
nu pot sã ia mãsuri de redresare a situatiilor neplãcute
în care pot fi pusi asiguratii.

Cu alte cuvinte, oamenii care au probleme cu serviciile medicale plãtite
de CAS Bihor, sunt rugati fie sã sune la telverde fie sã
contacteze inspectorii de la Biroul cu publicul. În ambele situatii
însã oamenii trebuie sã spunã exact ce problemã
au si mai ales unde si cu cine. În caz contrar, inspectorii
CAS Bihor nu pot sã îi ajute.

Otilia Sandor