Lexus LX 570

Lexus LX 570
Lexus a prezentat la salonul auto international de la New York noul LX 570.

Acesta este echipat cu un puternic propulsor V8 de 5.7 litri ce dezvolta 381 CP, cu peste 110 CP mai mult fata de predecesorul sau si peste 542 Nm de cuplu.

Motorul este cuplat la o transmisie secventiala cu 6 trepte.

Modificarile semnificative aduse suspensiei si sistemul permanent de tractiune integrala imbunatatesc confortul si performantele. Suspensia electro-hidraulica impreuna cu sistemul activ de control al garzii la sol AHC (Active Height Control) permit un reglaj mai fin fata de sistemele precedente. Noua suspensie ‘cross-linked’ detecteaza extensiile sau comprimarile fiecarei roti in parte si controleaza roata opusa in consecinta.

Tehnologie high-tech

Pentru a imbunatati aerodinamica, sistemul AHC coboara garda la sol cu pana la 2.5 cm in partea din fata si cu pana la 1.2 cm in partea din spate, la viteze mari. La nevoie, in teren accidentat, garda la sol este ridicata cu pana la 7.5 cm, permitand trecerea peste diverse obstacole.

LX 570 include de asemenea un nou sistem de control al acceleratiei, Crawl Control, atunci cand vehiculul este manevrat pe suprafete alunecoase sau neasfaltate. Acesta mentine o viteza redusa de deplasare pentru a permite soferului sa se concentreze asupra manevrarii automobilului spre directia dorita. Similar tempomatului ce mentine viteza dorita, Crawl Control activeaza in mod virtual un numar de diferentiale pentru a reduce la minim patinarea rotilor si a regla comportamentul sasiului.

Noul LX 570 include de asemenea un sistem ABS conceput special pentru rularea in teren accidentat. Aceasta noua tehnologie a fost conceputa special pentru a reduce distantele de franare in conditii de aderenta redusa, pe nisip sau pietris.


De asemenea, pentru deplasarile in spatii urbane aglomerate sau la manevrele de parcare, posesorul unui LX 570 va beneficia de un sistem de monitorizare cu camere amplasate in spatele grilei radiatorului si sub oglinda retrovizoare laterala din dreptul pasagerului. Imaginile provenite de la acestea pot fi afisate pe ecranul sistemului de navigatie prin simpla apasare a unui buton.

Printre multitudinea de echipamente optionale ce pot fi comandate se regasesc: climatizarea pentru scaunele din fata, incalzire pentru cele din spate, un sistem audio Mark Levinson cu 19 difuzoare si hard-disk capabil sa memoreze pana la 2000 de melodii, un sistem de entertainment pentru locurile din spate cu monitor de 9 inch, sistemul Lexus Intuitive Park Assist, Adaptive Cruise Control si pentru prima data in clasa sa sistemul Pre-Collision de anticipare a unei coliziuni.

Un interior mai spatios si mai multa siguranta

Lungimea ampatamentului noului LX 570 este neschimbata fata de predecesorul sau, insa lungimea totala si cea interioara au crescut cu cel putin 10 cm, iar latimea cu aproape 2.5 cm. Numeroase echipamente de confort si siguranta vor face viata la bord placuta. Dintre acestea fac parte climatizarea pe patru zone, cel de-al doilea rand de scaune electrice rabatabile in raportul 40/20/40, al treilea rand de scaune reglabile eletric, sistem de navigatie cu Bluetooth, radio prin satelit si multe altele.

Noul LX va fi echipat in standard cu 10 airbag-uri. incluzand aici airbag-urile pentru protectia genunchilor soferului si a pasagerului din fata. De asemenea vor fi oferite sistemul Active Front Headrests, ce actioneaza tetierele scaunelor din fata in cazul unui impact si cel de monitorizare a presiunii din pneuri.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase