Procedura de închiriere a acestor suprafeţe este licitaţia publică cu strigare, preţul de pornire este de 3 lei/mp/zi, iar pasul de licitaţie este de 0,50 lei. Preţul licitat la încheiere va fi cel puţin egal cu preţul de pornire a licitatiei + primul pas (3,50 Lei).
Taxa de participare la licitaţie este de 5 lei/loc/amplasament licitat, achitată prin numerar depus la casieria Administraţiei Imobiliare Oradea (AIO), situată în Centrul pentru Relaţii cu Publicul – parter Primăria Oradea. Tot acolo se achită şi garanţia de participare, în valoare de 50 lei/loc/amplasament licitat.
Licitaţia cu strigare va avea loc în data 7 februarie 2013, de la ora 11:00, Sala mare a Primăriei, et. I în şedinţă publică deschisă.
Perioada pentru care se va atribui amplasamentul pentru desfăşurarea de activităţi comerciale stradale de Ziua Sf. Valentin este 8 – 14 februarie, nefiind acceptată o perioadă mai scurtă decât cea stabilită prin Dispoziţia Primarului nr. 35 din 14.01.2013.
Termenul limită de depunere a solicitărilor şi a documentelor solicitate este 5 februarie.
Informatii suplimentare se pot obtine la Marge Adina – şef Birou Achiziţii Publice, tel. 0259/437.000, int. 233 sau Abaghioaiei Florica – Serv.Terenuri, tel. 0259/436276, int. 197. Condiţiile de închiriere se pot descărca de pe site-ul, www.oradea.ro, secţiunea Licitatii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!