Logan – locuinta sociala pe roti

Logan – locuinta sociala pe roti
Formula mai multa masina pentru mai putini bani este ilustrata perfect de marca romaneasca Dacia, scrie revista germana Der Spiegel , a doua publicatie generalista dupa Bild – care analizeaza critic automobilul.

Revista pune sub lupa varianta combi a Daciei Logan, recunoscand ca, la fel ca in cazul modelului clasic, spatiul interior oferit este foarte generos. Prestigiu are mai putin, insa spatiu din belsug! , noteaza jurnalistii malitiosi. 
Ei sustin ca, parcand o Dacia Logan in fata casei, risti sa te trezesti cainat de vecini: ieri clasa medie , iar azi un automobil pentru proletariat. Insa nu toate lumea gandeste asa. Ca dovada vanzarile de Dacia Logan, care intrec asteptarile grupului francez nu doar in Europa Centrala si de Est, ci si in Germania. Anul trecut, 6290 de nemti si-au luat Dacie, iar in primele patru luni din 2007 inca 4623, cifra care depaseste clar vanzarile de Renault Laguna (numai 1605 in acest an). Si acesta a fost numai succesul versiunii-limuzina. Caci mai recent, s-a lansat varianta combi, mai exact un fel de combi-van, care ofera mai mult spatiu decat orice alta masina din Germania, noteaza Spiegel . Iar pretul pornind de la 8400 euro- face concurenta serioasa chiar si automobilelor second-hand din Occident. Jurnalistii subliniaza ca in interior se poate monta chiar si o a doua bancheta, iar acoperisul este atat de inalt, incat poti sta mai confortabil decat intr-un legendar taxi londonez.  
Chiar si sistemul de deschidere a portierelor a fost gandit pentru nu incomoda in parcarile inghesuite. Dar toate aceste atuuri sunt contrabalansate de aspectul masiv si necizelat al masinii. Nu este deloc o frumusete , scriu nemtii, referindu-se la spatele urias, la acoperisul canelat si la ferestrele ne-practice. Volumul portbagajului maximum 2350 litri- face insa din Dacia Logan regina neincoronata a spatiozitatii, si chiar in cazul montarii (contra numai a 450 euro) celei de-a doua banchete, tot ramane destul loc. In privinta motorizarii, exista doua variante pe benzina, cu 75 CP sau 87 CP, ultima capabila sa accelereze la suta de kilometri in 13,4 secunde, viteza maxima fiind de 167 km/h, iar consumul 7,8 litri. Publicatia citata precizeaza ca e necesara totusi o jumatate de eternitate pentru a atinge maximum de tempo si ca asteptarile tehnice nu trebuie sa fie prea mari de la aceasta masina, care ar fi corespondenta pe roti a locuintei sociale . E drept, strictul necesar de doua airbag-uri si ABS face parte din dotarile de serie, insa pentru airbag-uri laterale sau pentru instalatia de climatizare trebuie sa platesti suplimentar. Orice alte fineturi electrice sunt excluse, contrazicand motto-ul Logan in loc de lux . 
Cititi acest articol in intregime. 



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase