Logan, un autoturism pentru UE

4Comentarii
Logan, un autoturism pentru UE
Caravana Dacia a sosit vineri la Oradea, în parcursul sãu prin mai multe orase ale tãrii. Ea se va afla în municipiul de pe Crisul Repede în perioada 19 – 21 mai, ocazie cu care participantii la Caravanã vor putea conduce Dacia Logan.  video video video video

Totodatã, acestia se vor putea bucura de mai multe surprize: concursuri variate si o tombolã al cãrei mare premiu va fi o Dacia Logan Ambiance 1,4 MPI. Pe perioada Caravanei Dacia, clientii interesati de achizitionarea unui autovehicul Dacia vor beneficia de o ofertã completã de produse financiare din partea grupului Renault Credit Intrenational (RCI) România.

Sub sloganul „Cu Logan orasul tãu este Europa”, Dacia Logan pleacã în caravanã prin zece orase din tarã. Astfel se doreste punerea în evidentã a calitãtilor rutiere ale modelului Logan cu ambele variante de motorizare: benzinã si diesel.

Peste 220.000 de unitãti

Jacques Abot, directorul comercial al Uzinei Dacia Renault, a sustinut ieri o conferintã de presã la Hotelul Dacia Continental, ocazie cu care a prezentat rezultatele si perspectivele noii mãrci de autoturism. „De la lansare, au fost comercializate în România si la export peste 220.000 de vehicule Dacia Logan. Expansiunea va continua si în 2006, la sfârsitul anului Dacia Logan putând fi comercializatã în 50 de tãri”, a declarat Jacques Abot. Principalele destinatii externe al Daciei Logan (la 31 martie 2006) au fost: Franta cu 14.052 unitãti, Turcia – 10.223 unitãti, Serbia si Muntenegru – 6.421 unitãti, Maroc – 5.930 unitãti, Ungaria – 4.153 unitãti, Algeria – 4.110 unitãti.

Perspective

Pentru 2006, Uzinele Dacia si-au propus fabricarea a circa 200.000 de masini Logan: 112.000 pentru piata internã si 87.000 pentru export. Introducerea motorului Diesel de 1,5 dCi pe toate pietele si introducerea motorizãrii de 1,6 16V de 107 CP, precum si lansarea versiunii Break 5/7 locuri (în octombrie) sunt principalele perspective ale Uzinei Dacia în acest an. La acestea se adaugã atingerea a 50 de destinatii de export la finele lui 2006.

Diferente de taxe

Întrebat dacã existã vreo diferentã între Loganul comercializat în Ungaria si România, Jacques Abot a precizat cã „vehiculele din Ungaria sunt adaptate pietei de acolo, existând o diferentã de pret. Aceasta este legatã de taxe”.

Reprezentantul Dacia Renault a adãugat cã aceastã stare de fapt a masinilor Logan aduse din Ungaria la pretul sub al celor din România s-a constatat în partea de vest a tãrii, Timis, Arad, Bihor, Satu Mare si Cluj. „Achizitiile de masini din Ungaria ne influenteazã vânzãrile. Sper ca aceastã problemã sã fie rezolvatã cât mai curând de autoritãtile române”, a declarat Octavian Bara, directorul reprezentantei Dacia Renault la Oradea – Autobara.

Dan Birta



4Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor