Logo pentru Parcul Industrial

7Comentarii
Logo pentru Parcul Industrial
Societatea ce administrează Parcul a primit gratis un logo, în schimbul unor comenzi pentru materiale promoţionale.

Parcul Industrial Eurobusiness (PIE) Oradea şi-a tras logo. E vorba despre cinci amprente de culori diferite, postate pe două rânduri: trei sus şi două jos, simbolizând, poate, hale de producţie, sub care e inscripţionat numele Parcului. Jurnal bihorean a aflat din întâmplare de acest demers al societăţii comerciale ce administrează PIE, condusă de Delia Ungur. Firma aleasă pentru realizarea acestui logo – Davidsign – a postat recent pe Facebook fotografii cu mai multe cărţi de vizită ale PIE, ce aveau imprimate logo-ul gândit de această firmă. Din motive care ne scapă, la această oră fotografiile respective nu mai există, fiind scoase de pe site!

Am întrebat-o pe Delia Ungur cum au ales logo-ul pentru PIE Oradea. În ce fel a decurs achiziţia publică? „Nu este o achiziţie. Nu e un contract de o dimensiune care să justifice o anumită procedură. De fapt, firma care a realizat logo-ul nu a primit niciun ban!”, se justifică Ungur pentru anonimatul în care au ales logo-ul Parcului.

Conform administratorului PIE Oradea, a avut loc un soi de concurs de idei. Potrivit Deliei Ungur, patru firme au venit cu mai multe modele, cincisprezece la număr, din care a fost ales cel care a plăcut mai mult. Cui a plăcut? „Le-am testat: le-am împărţit la mai multe persoane şi acestea şi-au spus părerea. Le-am împărţit în Primăria Oradea”, relatează Ungur.

Comandă „subţire”

Delia Ungur ne-a dat şi alte detalii cu privire la înţelegerea făcută cu Davidsign: logo-ul propriu-zis nu costa nimic, însă PIE Oradea urma să comande materiale promoţionale la această firmă. Lucru care s-a şi întâmplat: s-au comandat deja 1.000 de cărţi de vizită, la 0,32 euro/bucata. Desigur, această sumă e practic invizibilă. „Dacă creşte tirajul, scade preţul. Aşa e normal. Însă dacă vine altcineva şi ne face o ofertă mai bună, o acceptăm pe aceea. Nu suntem legaţi de nimeni. Aceste cărţi de vizită, cu logo personalizat, sunt doar un instrument de lucru. E important pentru, să aibă identitate”, ne-a mai spus Delia Ungur.

Jurnal bihorean l-a întrebat şi pe primarul Ilie Bolojan dacă ştie că PIE şi-a ales un logo. Primarul nu era la curent cu aceste aspecte.

C.C.

Parcul Industrial Eurobusiness (PIE) Oradea şi-a tras logo. E vorba despre cinci amprente de culori diferite, postate pe două rânduri: trei sus şi două jos, simbolizând, poate, hale de producţie, sub care e inscripţionat numele Parcului. Jurnal bihorean a aflat din întâmplare de acest demers al societăţii comerciale ce administrează PIE, condusă de Delia Ungur. Firma aleasă pentru realizarea acestui logo – Davidsign – a postat recent pe Facebook fotografii cu mai multe cărţi de vizită ale PIE, ce aveau imprimate logo-ul gândit de această firmă. Din motive care ne scapă, la această oră fotografiile respective nu mai există, fiind scoase de pe site!

Am întrebat-o pe Delia Ungur cum au ales logo-ul pentru PIE Oradea. În ce fel a decurs achiziţia publică? „Nu este o achiziţie. Nu e un contract de o dimensiune care să justifice o anumită procedură. De fapt, firma care a realizat logo-ul nu a primit niciun ban!”, se justifică Ungur pentru anonimatul în care au ales logo-ul Parcului.

Conform administratorului PIE Oradea, a avut loc un soi de concurs de idei. Potrivit Deliei Ungur, patru firme au venit cu mai multe modele, cincisprezece la număr, din care a fost ales cel care a plăcut mai mult. Cui a plăcut? „Le-am testat: le-am împărţit la mai multe persoane şi acestea şi-au spus părerea. Le-am împărţit în Primăria Oradea”, relatează Ungur.

 

Comandă „subţire”

Delia Ungur ne-a dat şi alte detalii cu privire la înţelegerea făcută cu Davidsign: logo-ul propriu-zis nu costa nimic, însă PIE Oradea urma să comande materiale promoţionale la această firmă. Lucru care s-a şi întâmplat: s-au comandat deja 1.000 de cărţi de vizită, la 0,32 euro/bucata. Desigur, această sumă e practic invizibilă. „Dacă creşte tirajul, scade preţul. Aşa e normal. Însă dacă vine altcineva şi ne face o ofertă mai bună, o acceptăm pe aceea. Nu suntem legaţi de nimeni. Aceste cărţi de vizită, cu logo personalizat, sunt doar un instrument de lucru. E important pentru, să aibă identitate”, ne-a mai spus Delia Ungur.

Jurnal bihorean l-a întrebat şi pe primarul Ilie Bolojan dacă ştie că PIE şi-a ales un logo. Primarul nu era la curent cu aceste aspecte.

C.C.



7Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor